فروش پیچ چرخ ماشین سنگین

فروش پیچ چرخ ماشین سنگین : ۰۹۱۵۱۰۷۶۸۸۷


5/5 - (1 امتیاز)

فروش پیچ چرخ ماشین سنگین (Selling heavy machine wheel bolts) را شما می توانید از بزرگترین وارد کننده قطعات لوازم زیر شاسی کامیون با قیمت مناسب بخواهید. پیچ چرخ ماشین سنگین از جمله قطعات و اجزای کوچکی است که معمولاً علی رغم کوچک بودنشان نقش اساسی و مهمی برای حرکت کردن ماشین بر عهده دارند .پیچ های چرخ در زمان تولید با روش های کارشناسی شده و برای تولید به بازار عرضه می‌شوند. شما علاوه بر انواع پیچ های چرخ ماشین سنگین می‌توانید انواع قطعات ماشین سنگین ؛بوش برنجی؛ لوازم بادی و ترمز؛ سنتر بولت؛ کرپی ؛لوازم محور ؛میل قامه ؛رینگ چرخ ؛فشفشه تک سی و فشفشه دوبل سی؛ وسط فشفشه و… تمامی قطعات و لوازم زیر شاسی کامیون ها و اتوبوس ها و به طور کلی خودروهای سنگین را از مجموعه فولاد یدک بخواهید.

قیمت فروش پیچ چرخ ماشین سنگین

فروش پیچ چرخ ماشین سنگین

قیمت فروش پیچ چرخ ماشین سنگین:۰۹۱۵۱۰۷۶۸۸۷

 

قیمت فروش پیچ چرخ ماشین سنگین متناسب با ویژگی ها ؛کیفیت ؛ابعاد؛ اندازه؛ میزان رنگ؛ نوع پیچ از نظر پیچ چرخ جلو؛ پیچ چرخ عقب ؛نحوه فروش ؛نحوه خرید می تواند موثر باشد. برای اینکه شما بتوانید پیچ های چرخ ماشین سنگین را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید؛ از آنجایی که این پیچ ها وارداتی هستند بهتر است تا آن را از نمایندگی های فروش تهیه کنید .چرا که علاوه بر اینکه شما می توانید پیچ های اصلی را تحویل بگیرید از خرید پیچ های غیر اصلی و تقلبی مصون خواهید ماند.

کیفیت پیچ چرخ ماشین سنگین

وقتی که پیچ های چرخ ماشین سنگین و یا سایر لوازم زیر شاسی کامیون ها تریلی ها و به طور کلی خودروهای سنگین کیفیت خوبی داشته باشند در واقع سلامت راننده ها را تضمین می کند. باید در این خصوص اشاره کرد که مجموعه فولادیدرک تمامی محصولات خود را از جمله انواع پیچ چرخ ماشین سنگین را به صورت ضمانتی به خریداران عرضه می کند تا اگر در صورت بروز هرگونه مشکل خریداران می توانند محصولات خریداری شده را تعویض کنند.و قطعه جدید و سالم را جایگزین آن کند .ضمنا ضمانت‌نامه‌ها در داخل بسته بندی ها به خریدار ارائه می شود و این نشان‌دهنده اهمیت و احترام فروشنده به رضایت مشتریان می باشد.

قیمت انواع پیچ چرخ ماشین سنگین

بهتر است قبل از خرید پیچ های ماشین های سنگین قیمت فروش پیچ چرخ ماشین سنگین را از مجموعه فولاد یدک استعلام بگیرید.

پیچ چرخ ده تن تماس
پیچ چرخ کامیون فاو تماس
پیچ چرخ هوو تماس
پیچ چرخ ولوو تماس
پیچ چرخ ایسوزو تماس
پیچ چرخ اتوبوس تماس
پیچ تریلی تماس
پیچ ایویکو تماس

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *