5/5 - (1 امتیاز)

پیچ و مهره چرخ تریلی (Trolley wheel bolts)جزو حیاتی ترین پیچ هایی هستند که در چرخ های تریلی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

تریلی ها ماشین هایی هستند که می توانند حداکثر تا ۲۴ تن بار را به راحتی حمل کنند. بنابراین با قدری تأمل در خصوص میزان تحمل بار تریلی های مختلف که بر روی پیچ ها عرضه می‌شود؛ اهمیت موضوع بسیار قابل شهود است.

تریلی ولوو؛ بنز؛ تریلی ؛کفی؛ تریلی؛ کمرشکن؛ تریلی کانتینربر؛ تریلی بوژی ؛مدل های کمپرسی و … مدل های بسیار زیاد دیگری وارد بازار می‌شوند که همگی در آنها از پیچ و مهره های چرخ تریلی با ابعاد مختلف اندازه های متفاوت استفاده می شود.

معمولاً پیچ و مهره چرخ تریلی به طور حتم باید کیفیت زیادی را داشته باشند که در زمان جابجایی بار های بزرگ علاوه بر سایر بخش های مهم دیگر تریلی بتوانند بارها را به خوبی تحمل کنند.

انواع پیچ و مهره چرخ تریلی

پیچ های چرخ تریلی دارای انواع مختلفی هستند.

پیچ چرخ تریلی جدید

پیچ چرخ تریلی قدیمی

پیچ چرخ های تریلی جدید معمولاً در توپی های اینتگرال کاربرد دارند.

پیچ چرخ های قدیمی هم کاربردشان در توپی های قدیمی همچنان مورد استفاده قرار دارد.

برای تهیه هر یک از انواع پیچ چرخ های سری جدید و سری قدیمی میتوانید از مرکز فروش انواع پیچ چرخ تریلی فولاد یدک اقدام به ثبت سفارش نمایید و بهترین گرید پیچ چرخ تریلی را تهیه کنید.

خرید پیچ و مهره چرخ تریلی به چند روش امکان پذیر می باشد که ما اگر این محصول را بدون واسطه و از محل های خریداری کنیم که مستقیم با تولیدی ها در ارتباط می باشند.

در هزینه های مصرفی خود بسیار صرفه جویی کرده ایم. خرید عمده از این سایت کمک می کند که ما پیچ و مهره چرخ تریلی را در کیفیت بسیار بالا و با قیمتی بسیار مناسب بتوانیم خریداری کنیم.

مراکز خرید پیچ و مهره چرخ تریلی

ناگفته ها در مورد پیچ و مهره فولادی

ناگفته ها در مورد پیچ و مهره برنجی پیچ و مهره نقش بسیار مهمی در اتصال قطعه های مختلف را بر عهده دارند هرچه کیفیت پیچ و مهره بیشتر باشد باعث می‌ شود که ما بتوانیم اتصال ها را به راحتی و با کیفیت بهتری انجام بدهیم.

پیچ و مهره هایی که خوب بسته شوند و همچنین در برابر فشار استقامت بسیار بالایی داشته باشند.

در بین تمامی خریداران جایگاه بسیار بالایی را دارند و افراد همواره در تلاشند که با انتخاب پیچ و مهره های با کیفیت اصل بتوانند راحتی را برای خود و امنیت را برای وسیله سنگین خود فراهم کنند.

شرکت های تولیدی با تولید پیچ و مهره های فولادی این امکان را فراهم آورده اند که افراد بتوانند از یک پیچ و مهره مفید و بسیار با کیفیت برخوردار باشند.

پیچ و مهره فولادی در برابر رطوبت کاملا مقاوم می باشند و در گذر زمان کیفیت خود را هرگز از دست نخواهد داد.

میزان سختی فلز فولاد در برابر فلزات دیگر مانند آهن بسیار بالاتر می باشد و با استفاده از این پیچ و مهره کمک بسیار زیادی می کند تا استقامت ماشین سنگین در مقابل فشار بسیار بالاتر باشد و می‌توان با یک اطمینان خاطر نسبت به این پیچ و مهره در محل مورد نظر خود استفاده کرد.

تولید کننده پیچ و مهره چرخ تریلی

تولید کننده پیچ و مهره چرخ تریلی برای این که بتوانیم پیچ و مهره فولادی را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنیم لازم می باشد که در هنگام خرید به نحوه خرید خود توجه کنیم

زیرا در خرید عمده ما می توانیم بهای بسیار کمتری را برای محصول مورد نظر خود پرداخت کنیم.

شرکت های تولید پیچ و مهره با ارتباط مستقیمی که با سایت های اینترنتی دارند باعث می شوند که ما بتوانیم این محصول را بدون هزینه های اضافی و به صورت مستقیم ک ارزان خریداری کنیم.

یک قیمت منصفانه و یک کیفیت عالی را می توانیم با خرید از این سایت اینترنتی تجربه کنیم‌.

گستردگی پوشش شبکه های اینترنتی باعث شده است که این سایت در بین تولید کنندگان و خریداران بسیار مورد توجه باشد

زیرا باعث می شود که این پیچ و مهره چرخ تریلی و ماشین سنگین امکان خرید آن براحتی برای افراد فراهم شود.

نکات مهم در زمان خرید انواع پیچ و مهره چرخ تریلی

سایز پیچ؛ قیمت پیچ چرخ؛گرید پیچ؛ جنس و متریال پیچ؛ نوع پیچ ؛اطلاعات لازم در خصوص تنش تسلیم پیچ؛ کیفیت؛ میزان استحکام؛ پوشش پیچ چرخ ؛نحوه خرید و فروش؛ کاربرد پیچ چرخ؛ مقاومت پیچ ؛ بار تقریبی؛ استاندارد پیچ؛ گام پیچ؛ شکل پیچ؛ تعداد مورد نیاز برای خودرو؛گام پیچ؛ رزوه پیچ؛ کوتاهی و بلندی پیچ؛ آچار مخصوص ؛آلیاژ به کار رفته در پیچ؛ ضمانت محصول؛ خرید آنلاین ؛خرید حضوری ؛مشخصات کلی پیچ؛ نحوه تعویض پیچ ؛خرابی پیچ؛ ابزار مناسب برای باز و بسته کردن پیچ ؛انواع روش های بستن پیچ؛ نحوه نگهداری و مراقبت صحیح از پیچ ؛بسته بندی پیچ ؛مراحل تولید پیچ؛ ثبت سفارش ؛ضمانت نامه و…

در ادامه به تشریح هر یک از این موارد خواهیم پرداخت.

سایز پیچ و مهره چرخ تریلی

سایز پیچ و مهره چرخ تریلی در تریلی های مختلف با یکدیگر متفاوت است.

به عنوان مثال:

ابعاد پیچ تریلیBPW

۱٫۵*۲۲ و ۱۲۸*۲*۲۲و…

در واقع می توان گفت سایز پیچ های چرخ تریلی در بخش چرخ های جلو و چرخ های عقب از یکدیگر متفاوت می باشد.

ضمن اینکه پوشش انواع تریلی های مختلف و نوع ماشین مانند تریلی اعم از کمرشکن؛ بوژی و غیره می تواند متفاوت باشد.

قیمت پیچ چرخ تریلی

گزینه های زیادی روی قیمت پیچ چرخ های تریلی موثر است.

ازجمله:

گرید پیچ؛ ابعاد و اندازه؛ سایز پیچ چرخ جلو ؛سایز پیچ چرخ عقب ؛کوتاهی و بلندی پیچ؛ کیفیت پیچ؛ همچنین یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار روی پیچ چرخ در کنار سایر جزئیاتی که در بالا به آن اشاره شد فروشگاه و نمایندگی های فروش پیچ ها می باشد.

چنانچه اقدام به خرید پیچ از مراکز معتبر کنید پیچ ها را علاوه بر اینکه با قیمت مناسبی تهیه میکنید از نظر استاندارد و اورجینال بودن در موقع خرید می توانید مطمئن باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *