Rate this post

یکی از قطعات بسیار مهم در همه خودروهای سنگین که در اتصال مناسب چرخ ها به بدنه و شاسی آنها نقش بسیار مهمی دارد پیچ و مهره می باشد. این محصول به صورت دو قطعه جدا از هم بوده ولی مکمل یکدیگر هستند و بدون هم عملا هیچ فایده ای ندارند. پیچ و مهره چرخ ماشین سنگین به دلیل ویژگی ها و مشخصات مختلفی که می تواند داشته باشد از قیمت های ثابت و یکسانی برخوردار نیست و دارای نوسانات زیادی است که قیمت این محصول به خصوص در سفارش های عمده باید به صورت روزانه استعلام شود

قیمت پیچ و مهره چرخ ماشین سنگین

3 نکته در مورد پیچ و مهره ساجی

3 نکته در مورد پیچ و مهره ساجی پیچ و مهره خودروهای سنگین با توجه به نوع خودرو می تواند دارای شکل و ظاهر کاملا متفاوت باشد. در این محصول شکل مهره ها تفاوت خاصی ندارد و تفاوت بیشتر در شکل ظاهری پیچ ها دیده می شود. یکی از انواع پیچ و مهره های در این خودروها پیچ و مهره ساجی است که حین انتخاب و سفارش آنها باید به سه نکته مهم توجه شود که به طور خلاصه عبارتند از :

جنس این پیچ و مهره فولادی است و به همین دلیل دچار زنگ زدگی نمی شود. حین سفارش این محصول توجه به جنس آن دارای اهمیت بسیار زیادی است زیرا نوع آهنی آن دارای مقاومت کمتری در برابر سایش است.

توجه به طول پیچ در این محصول بسیار اهمیت دارد و باید با توجه به نوع کامیون پیچ یا طول و قطر مناسب انتخاب شود. این پیچ در اندازه های 7، 9 و 11 سانتی متر وجود دارد که هر یک دارای مشخصات ویژه برای نوع خاصی از کامیون هستند.

عمق و ارتفاع رزوه ها در این پیچ بسیار مهم است و هر چه مقدار این دو شاخص بیشتر باشد چرخ به صورت محکم تری به بدنه متصل می شود

مراکز خرید پیچ و مهره چرخ ماشین سنگین

مراکز خرید پیچ و مهره چرخ ماشین سنگین مراکز خرید پیچ و مهره چرخ ماشین سنگین اقدام به ارائه انواع مختلف این محصول در کیفیت ها و سایزهای متفاوت نموده است بنابراین از نظر قیمت با و شکل ظاهری با هم تفاوت دارند و هر خودرو نوع خاصی از پیچ و مهره را نیاز دارد.

این مراکز انواع مختلف این محصول را در بخش محصولات سایت قرار داده است و خریداران عمده می توانند انواع این محصول را از در این بخش مشاهده کرده و از میان آنها سفارش خود را اعلام کنند.

این مراکز سفارشات عمده را که برای اهداف صادراتی یا عرضه در فروشگاه های لوازم یدکی از طریق این سایت ثبت می شوند در اسرع وقت به آدرس آنها ارسال می کنند و کمترین قیمت ممکن با حداقل حاشیه سود را برای آنها در نظر می گیرند تا رضایت خاطر آنها جلب شود و آنها بتوانند سود بیشتری از تجارت این محصول به دست آورند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *