Rate this post

امروزه، میزان فروش عمده کرپی یو شکل صادراتی، به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است؛ این محصول، دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط محیطی از جمله سایش و رطوبت است و به هیچ عنوان، دچار زنگ زدگی نخواهد شد؛ به علاوه، باعث محافظت لوله های حاوی سیالات مختلف اعم از گاز ها و مایعات می شود.

فروش عمده کرپی یو شکل صادراتی

آشنایی با اندازه های کرپی یو شکل

آشنایی با اندازه های کرپی یو شکل ما در این مطلب، قصد داریم جهت آشنایی شما عزیزان با اندازه های مختلف کرپی استیل یو شکل، اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم؛ به امید آن که برایتان مفید و موثر واقع گردد و بتوانید پاسخ تمامی پرسش های خود را از درون آن استخراج نمایید؛ پس لطفا تا انتهای کلام، ما را همراهی فرمایید.

این کرپی ها همان پیچ هایی هستند که به هنگام لوله کشی و یا نصب برخی محصولات بر روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرند و دارای ابعاد و اندازه های گوناگونی هستند که بسته به نوع کاربردشان، با یکدیگر فرق دارند.

اندازه های این محصول از سی تا پانصد و سی سانتی متر در طول و پنج تا پانزده سانتی در عرض و ضخامت متغیر هستند و به قدری بادوام می باشند که هر محصولی با هر میزان از وزن را با قدرت تمام به محل مورد نظر متصل می نمایند.

ابعاد در نظر گرفته برای پیچ های نام برده شده، بسته به سلیقه ی تولید کننده متفاوت هستند و در هر سایزی امکان ساخت و تهیه ی آن ها وجود دارد.

سایز های کلی این کالا به صورت های زیر عنوان می شوند:

30، 38، 46، 52، 64، 82، 94، 120، 148، 176، 202، 228، 282، 332، 378، 428 و 530 سانتی متر

اما به طور میانگین، ضخامت 7 سانت برای آن ها مناسب بیان شده است.

خرید کرپی یو شکل مستقیم از تولید کننده

خرید کرپی یو شکل مستقیم از تولید کننده قیمت انواع یوبولت موجود در بازار تابع موارد و شرایط متعددی است که از میان آن ها می توان به قیمت و کیفیت مواد اولیه ی به کار رفته در مرحله ی تولید، میزان فروش و تقاضا، میزان عرضه، نحوه ی فروش، صادراتی بودن یا نبودن و… را عنوان نمود.

در واقع این محصولات دارای نرخ های ثابتی نیستند و مدام در حال تغییر و دگرگونی می باشند.

در صورتی که قصد استعلام و آگاهی از جدید ترین و به روز ترین نرخ های تصویب شده برای این کالا ها را دارید، می توانید به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته به فروشگاه های آنلاین ما مراجعه فرمایید و از آن ها دیدن کنید.

جهت کسب آگاهی های بیش تر در این زمینه از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت با همکاران واحد فروش یا پشتیبانی تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *