Rate this post

پیچ و مهره چرخ کامیون توسط شرکت های مختلفی با استفاده از بهترین متریال تولید و روانه بازار فروش این محصول می شود. فروش مستقیم پیچ و مهره غالبا توسط نمایندگی فروش برند های تولیدکننده صورت می گیرد. فروش مستقیم این محصول سبب خواهد شد، خریداران عمده پیچ و مهره چرخ کامیون بتوانند آن را با قیمت پایین تری خریداری کنند. در نهایت این محصول با قیمت مناسب تری به دست مصرف کننده خواهد رسید.

فروش مستقیم پیچ و مهره چرخ کامیون

مقایسه پیچ و مهره چرخ چدنی و فولادی

مقایسه پیچ و مهره چرخ چدنی و فولادی لازم به ذکر است برای اتصال قطعات مختلف استفاده از پیچ و مهره امری ضروری به نظر می رسد. پیچ و مهره با استفاده از متریال های مختلفی تولید می شود.

بسته به نوع کارایی که از پیچ و مهره انتظار داریم جنس این محصول می تواند متفاوت باشد. 

نمونه های مختلف پیچ و مهره چرخ که از جنس  فولاد یا چدن تهیه شده اند، هر دو دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی و ضربه هستند. همچنین این نمونه پیچ و مهره ها در مقابل رطوبت زنگ نزده و کارایی خود را از دست نمی دهند.

در تهیه پیچ و مهره چرخ می توان از فولاد نرم که دارای کمتر از 2 درصد کربن است، استفاده کرد. پیچ چرخ خودرو سواری غالبا از جنس فولاد است.

در مقایسه با فولاد پیچ و مهره چدن بسیار سخت و شکننده است و دارای 4 تا 5 درصد کربن می باشد. این محصول مقاومت کمتری در مقابل چکش خوری نسبت به پیچ و مهره فولادی دارد. بر این اساس جنس پیچ چرخ دیزل  غالبا از چدن انتخاب می شود..

قیمت فروش پیچ و مهره چرخ کامیون چدنی

قیمت فروش پیچ و مهره چرخ کامیون چدنی پیچ و مهره چرخ کامیون در سایز های مختلف با قطرهای متفاوت همچنین از جنس های مختلفی تولید می شود.

قیمت فروش این محصول به عوامل متعددی بستگی دارد. جنس و مواد اولیه بکار رفته شده در تهیه پیچ و ‌مهره مهمترین عامل در تعیین قیمت این محصول است.

همچنین نوع خرید این محصول به صورت خرید عمده یا جزئی در قیمت فروش این محصول نقش بسزایی دارد. هر کدام از برندهای تولیدکننده پیچ و مهره فولادی چرخ کامیون نیز برای تولیدات خود قیمت خاصی را درنظر گرفته اند.

در صورتی که‌ فروش این نمونه پیچ و مهره از دست دلالان و واسطه ها خارج شود و تولیدکنندگان اقدام به عرضه مستقیم تولیدات خود توسط نمایندگی فروش محصولات خود کنند، پیچ و مهره فولادی را می توان با قیمت پایین تری خریداری کرد. قیمت نوع صادراتی پیچ ومهره قطعا گران تر بوده و صادرات این محصول به کشورهای مختلف می تواند سبب رونق تولید و ارز آوری خوبی برای کشورمان شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *