Rate this post

بر اساس یافته ها ممکن است بتوان گفت پیچ و مهره کوگل از ابزار نسبتا مهم در صنعت تولید ماشین های سنگین و سبک می باشد و ممکن است بتوان گفت به موازات رونق بازار این ماشین ها بازار فروش پیچ و مهره کوگل نیز پر رونق می باشد. شاید بتوان همین رونق را مهم ترین عاملی دانست که موجب شده است شرکت ما به عنوان یکی از مراکز توزیع پیچ و مهره کوگل به عرضه این محصول در بستر فضای مجازی بپردازد.

 

نکات مهم در انتخاب پیچ و مهره فولادی

شاید دور از حقیقت نباشد که بگوییم بسیاری از مکانیک ها و تعمیر کار های ماشین های سنگین شناخت کاملی نسبت به کاربرد پیچ و مهره فولادی در ماشین و کیفیت آن دارند‌. با این وجود به نظر می رسد این مسئله برای بسیاری از مردم چندان شناخته شده نیست. برای همین در این نوشتار تلاش می شود تا به معرفی برخی نکات مهم در انتخاب پیچ و مهره فولادی پرداخته گردد و از این طریق دانش عمومی را در این زمینه بهبود دهیم.

همانگونه که از نام پیچ و مهره فولادی مشخص است این محصولات از فلز برنج درست شده اند. بر این اساس به نظر می رسد که کیفیت برنج به کار رفته در پیچ و مهره نقش زیادی در مرغوبیت آن دارد به گونه ای که اگر این مهم را اصلی ترین عامل در مرغوبیت مهره و پیچ های فولادی بدانیم شاید بی راه نرفته باشیم.

لازم به ذکر است که بر اساس داده های موجود برنج در حقیقت آلیاژی است که از ترکیب روی و مس به دست می آید. به نظر می رسد نوع و میزان ترکیب این دو فلز نقش زیادی در مرغوبیت برنج دارد‌. با این وجود برخی نشانه های کلی برای تشخیص برنج اصل ذکر کرده اند که به نظر می رسد برای خرید پیچ و مهره برنج باکیفیت دانستن آن ها خالی از لطف نباشد.

برای مثال گفته می شود برنج اصل بسته به نوع آلیاژ انعطاف پذیر می باشد و بر اثر ضربه زدن با آن صدای بلندی از آن انعکاس می یابد و همچنین رنگ آن زرد و طلایی می باشد

فروش مستقیم پیچ و مهره کوگل

ممکن است اغراق نباشد که گفته شود افزایش استفاده بشر از ماشین های مدرن سبک و سنگین موجب شده که بازار لوازم آن نظیر پیچ و مهره کوگل نیز رونق یابد. با این وجود ممکن است بتوان گفت افزایش همه گیر قیمت ها موجب شده است که تهیه این محصول نسبت به گذشته تبدیل به امری دشوار شود.

البته شاید اکنون نیز بتوان از طریق کوتاه کردن دست دلال با مراجعه به مراکز معتبری که به فروش مستقیم پیچ و مهره کوگل می پردازند این محصولات را با قیمت مناسب تری تهیه کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *