5/5 - (2 امتیاز)

انواع پیچ و مهره چرخ آمیکو با کیفیت بسیار خوب قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد. عرضه این نوع ابزار با قیمت کلی توسط فروشنده و با درجات کیفی عالی یک فرصت عالی برای شما خریداران و مشتریان گرامی است. ما با کیفیت ترین و مرغوب ترین این محصول را به شما در برند معتبر و با قیمت اقتصادی در تعداد بالا ارائه می دهیم.

فروشنده انواع پیچ و مهره چرخ آمیکو

مشخصات قابل توجه پیچ و مهره ساجی

مشخصات قابل توجه پیچ و مهره ساجی پیچ و مهره ساجی دارای اعدادی هستند که با کمی دقت می توانید آن ها را شناسایی نموده و خیلی راحت بخوانید. قاعدتا هر محصولی دارای یک سری مشخصات است و پیچ و مهره نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. در واقع اعدادی که ملاحظه می کنید نشانگر قطر و سایز آن ها می باشد. به هر صورت این نوع ابزار دارای درجات متفاوتی هستند.

اصولا دارای حداقل و حداکثر فشار می باشند و و به لحاظ جنس و فشار مجاز در نوع گوناگونی به بازار عرضه می شوند. یک پیچ دارای بخش های مختلفی است که می توان به رزوه، سرپیچ و ساقه و امثالهم اشاره کرد. البته رزو، ساقه و پیچ به لحاظ طولی در اندازه های مختلفی هستند. به لحاظ جنس باید گفت با هم توفیر دارند.

رزوه و سرپیچ در نوع خود انواع مختلفی شامل آن می شود. در کل باید گفت انواع وسایل نقلیه هر کدام از یک نوع این محصول استفاده می کنند. چون متناسب با مشخصات ماشین باید خریداری شود.این محصول دارای سایزهای گوناگونی است و از کیفیت مرغوبی برخوردار می باشد. مواد اولیه ای که در ساختار تولیدی آن به کار رفته بسیار مرغوب و ماندگاری طولانی مدت و عمر زیادی دارد.

تولید کنندگان پیچ و مهره چرخ آمیکو

تولید کنندگان پیچ و مهره چرخ آمیکو پیچ و مهره چرخ آمیکو با دارا بودن کیفیت مرغوب و اندازه های متعدد و همچنین به لحاظ قیمت عمده و عرضه آن توسط تولید کنندگان آمار فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. این قطعات تولیدی برای استعمال در ماشین های سنگین اعم از ولوو، ده تن، مایلر، فورهاف، خاور، آتکو، آکتروس، دورس، خاروسط، ایویکو، FH، تریلی، محور، بنز، نیسان دیزل، مینی بوس اسکانیا و مواردی از این قیبل می باشد.

تولید پیچ و مهره با کیفیت بسیار خوب و اندازه و سایز متعدد و برند معتبر انجام و راهی بازارهای داخلی می شود. شما خریداران محترم و متقاضیان گرامی در صورت تمایل به خرید می توانید از طریق برقراری ارتباط با واحد فروش اقدام به ثبت سفارش نمایید. ما این محصولات را با کیفیت بسیار خوب و قیمتی که مقرون به صرفه است در تعداد بالا به شما معروض می داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *