Rate this post

پیچ چرخ کامیونت از پر مصرف ترین انواع قطعات مورد استفاده برای این وسیله نقلیه باری می باشد. اهمیت این قطعه زمانی مشخص می شود که بدانیم در صورت استفاده از انواع بی کیفیت این محصول ممکن است خسارتهای جانی و مالی فراوانی به بار بیاید. به همین علت مرکز پخش پیچ چرخ کامیونت در کشورمان با عرصهپیچ های درجه یک همراه با قیمتهای مناسب به صورت اینترنتی و حضوری در حال فعالیت می باشد.

مراکز پخش پیچ چرخ کامیونت

5 ویژگی مهم پیچ چرخ عقب خاور

5 ویژگی مهم پیچ چرخ عقب خاور از پرطرفدارترین وسایل باری نیمه سنگین بنزهای مدل خاور می باشد که بدلیل دارا بودن طول عمر فراوان و هزینه های کم نگهداری طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد.

از مهمترین قطعات پر مصرف کامیونت می توان به پیچ چرخ عقب آن اشاره کرد که باعث بسته شدن رینگ و لاستیک بر روی محور عقب می گردد.

به همین علت انتخاب پیچ مرغوب و درجه یک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بدین منظور در این مطلب به تشریح ویژگی های مهم پیچ چرخ عقب خاور می پردازیم :

  • این محصول دارای استحکام و مقاومت کششی و خمشی بالایی بوده و در مواجه با فشار و ضربه مقاومت زیادی دارد.
  • دارا بودن خواص ضد خوردگی و داشتن مقاومت بالا برابر سولفاته شدن نیز از ویژگی های پیچ چرخ عقب خاور به حساب می آید.
  • اندازه استاندارد این قطعه باعث می شود که عمل بسته شدن رینگ بر روی دیسک چرخ بهتر انجام شود و حرکت چرخها بخوبی صورت گیرد.
  • ساییده نشدن رزوه ها بر روی پیچهو در اثر چرخش تایر و تعویض مداوم لاستیکها بر اساس پنچر شدن نیز دیگر ویژگی مهم آن می باشد.
  • قیمت این قطعه نیز می تواند از نشانه های کیفیت آن محسوب گردد، زیرا عرصه آن با قیمتهای بسیار پایین می تواند نشانگر نامرغوب بودن آن باشد.

با بررسی موارد ذکر شده می توان نتیجه گرفت که برای تهیه یک پیچ با کیفیت بهتر است به انتخاب انواع فولادی آن که دارای تمام مشخصه های ضروری است بپردازیم.

با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز اصلی عرضه این محصول می توان با خیالی راحت به خرید پیچ چرخ عقب مبادرت ورزید.

قیمت انواع پیچ چرخ کامیونت

قیمت انواع پیچ چرخ کامیونت برای اطلاع از قیمت پیچ چرخ کامیونت می توان به مرکز تولید و فروش این محصول مراجعه کرد. این مجموعه با عرضه پیچ فولادی درجه یک که دارای بالاترین استانداردهای جهانی می باشند به صورت اینترنتی در حال فعالیت است. ارائه این محصول در سایزها و مدلهای مختلف همراه با قیمتهای معقول و مناسب باعث استقبال فراوان مصرف کنندگان از عملکرد این مجموعه شده است. خریداران گرامی می توانند با مراجعه به این سایت اینترنتی اقدام به مشاهده مشخصات پیچ ها نموده و در نهایت بر اساس نیازشان به ثبت آنلاین سفارشات خود بپردازند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *