Rate this post

لقمه چرخ چدنی یکی از قسمت های مهم در صنایع مختلف تولیدی به شمار می آید چرا که از این محصول برای جابجایی و حمل آسان دستگاه و ماشین آلات صنعتی استفاده می کنند. این محصول در مدل ها و ابعاد و با آلیاژ های مختلفی تولید می گردد که خریداران عمده می توانند این محصول را با قیمت روز و بسیار مناسب از این مجموعه تهیه نمایند.

قیمت روز لقمه چرخ چدنی عمده

مقایسه لقمه چرخ چدنی و آهنی

مقایسه لقمه چرخ چدنی و آهنی امروزه چرخ های صنعتی اهمیت بسیار ویژه ای پیدا کرده اند و موجب حمل آسان دستگاه و ماشین آلات صنعتی شده اند. با توجه به کاربرد هایی که این محصولات دارند و اقدام به جابجایی دستگاه های سنگین انجام می دهند بهتر است با استفاده از آلیاژ های مقاوم ساخته شوند.

لقمه چرخ ها اغلب از جنس چدن یا آهن ساخته می شود که هر یک از آن ها دارای مزایای خاصی هستند. در زیر به برخی از آن ها اشاره می نماییم:

  • چرخ های چدنی اغلب می توانند وزن های بسیار بیشتری را تحمل کنند که این وزن می تواند در حد چند تن باشد.
  • چرخ های چدنی نسبت به چرخ های آهنی دارای قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تری هستند.
  • چرخ های آهنی نسبت به چرخ های چدنی برای جوشکاری بسیار مناسب هستند.
  • چرخ های چدنی برای حمل بار های شوک دار که احتمال شکستگی دارند مناسب نیستند.

به طور کلی هر یک از لقمه چرخ چدنی و آهنی مصرف کننده های خاص خود را دارند که از این بابت سبب می شود هر دو آن ها در بازار خرید و فروش داشته باشند. فروش لقمه چرخ در سطح کشور به صورت عمده توسط این مجموعه در کیفیت های مختلف و سایز های متنوع انجام می پذیرد.

تولید کننده انواع لقمه چرخ چدنی و فولادی

تولید کننده انواع لقمه چرخ چدنی و فولادی وجود مواد اولیه مورد نیاز برای تولید انواع لقمه چرخ در ایران سبب شده تا تولید کننده های زیادی رو به فعالیت در این زمینه بیاورند. با این حساب می توان گفت کارخانه های زیادی در کشور وجود دارند که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع لقمه چرخ و تولید انواع چرخ های صنعتی ثابت و متحرک فعالیت می نمایند.

از جمله مواد اولیه ای که برای تولید این محصولات مورد نیاز است چدن و فولاد می باشد که به وفور در ایران یافت می شود. این امر سبب شده تا قیمت انواع لقمه چرخ نیز بسیار مناسب و ارزان باشد.

صفر تا صد انواع لقمه چرخ در ایران تولید می شود و به نوعی کاملا بومی و ساخت ایران است. تولید کننده ها انواع لقمه چرخ چدنی و فولادی را در سایز ها و ابعاد و ضخامت های متفاوت تولید می کنند. قیمت لقمه چرخ تولید شده در این کارخانه ها بر اساس سایز، نوع جنس، ابعاد و کیفیت ساخت متفاوت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *