Rate this post

پیچ و مهره که از مهمترین قطعات موجود در وسایل نقلیه به شمار آمده و مهمترین نقش در زمینه اتصال چرخ ها و ایمن سازی آنها را بر عهده دارند، متناسب با نوع و وزن خودرو ساخته شده و قابل استفاده خواهد بود، مانند پیچ و مهره چرخ ده تن که برای وسایل نقلیه سنگین استفاده می گردد. اکنون عرضه پیچ و مهره چرخ ده تن اصلی انجام گرفته و می توانید نسبت به سفارش آن اقدام کنید.

 

مزیت های قابل توجه پیچ و مهره فولادی کامیون

از مهمترین و در عین حال کوچکترین قطعات خودرو که ایمنی چرخ ها را بر عهده داشته و یک رانندگی مطمئن را امکانپذیر می سازند، پیچ و مهره اند که به چرخ ها وصل شده و اتصال محکم آنها را میسر می سازند. بدون استفاده از پیچ و مهره، چرخ ها لق شده و بنابراین امکان چپ کردن و خیلی از خطرات غیر قابل جبران دیگر هم وجود خواهد داشت.

اگر بخواهیم به یکی از انواع پیچ و مهره که مناسب جهت کاربرد در ماشین های سنگین است اشاره کنیم، می توان پیچ و مهره کامیون را نام برد که از جنس فولادی بوده و بهترین کیفیت و استحکام را به همراه دارد، در ادامه شما را با مزیت های قابل توجه پیچ و مهره فولادی کامیون، بیشتر آشنا خواهیم کرد:

  1. از امتیازات برتر پیچ و مهره فولادی نسبت به سایر پیچ و مهره ها این است که ساختاری بسیار قوی و مقاوم داشته و هیچ نوع عاملی نمی تواند در آنها تاثیر منفی به جا بگذارد.
  2. هیچگاه دچار آثاری نظیر زنگ زدگی نخواهند شد و نسبت به رطوبت نیز حساس نیستند.
  3. همچنین از دیگر مزیت های این پیچ و مهره ها این است که برای مقاوم گشتن در برابر خوردگی با گالوانیزه پوشیده شده اند و لذا نسبت به این عامل نیز تاثیر ناپذیرند.

قیمت پیچ و مهره چرخ ده تن اصلی

یکی از انواع پیچ و مهره بر اساس نوع وسایل نقلیه، پیچ و مهره ده تن است که مناسب جهت خودروهای سنگین بوده و کامیون و سایر ماشین های مشابه آن از این پیچ و مهره ها برخوردار می باشند که به خوبی باعث تعادل چرخ ها شده و آنها را مستحکم اتصال می دهند، بدون امکان لق شدگی یا در رفتگی.

حال اگر تصمیم به خرید عمده پیچ و مهره مورد نظر گرفته اید و پیش از خرید، خواستار کسب اطلاع از قیمت پیچ و مهره ده تن هستید، باید بگوییم با توجه به اینکه این تجهیزات همراه با جنس های مختلف مانند فولادی، استنلس استیل و سایر موارد مشابه می باشند، لذا نرخ آنها با هم متفاوت است؛ ضمن اینکه باید بگوییم سایز و اندازه پیچ و مهره و گریدهای مختلف آنها، در تعیین قیمت این محصولات تاثیرگذار خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *