Rate this post

پیچ و مهره چرخ نیسان دیزل یک محصول حیاتی در این خودرو است. پیچ های فولادی ضد زنگ بهترین انتخاب برای خودرو هستند. بسته به ماده ای که از آن ساخته شده اند، پیچ ها برای اتصال سطوح مختلف کم و بیش مناسب خواهند بود. انواع پیچ های فولادی با روکش دو رنگ یا روکش متداول ترین هستند. آنها در برابر خوردگی متوسط ​​مقاوم هستند و آنها را برای استفاده در محیط داخلی مناسب می کند. عرضه مستقیم پیچ و مهره چرخ نیسان دیزل در این مجموعه انجام می شود.

 

نکاتی در خصوص پیچ و مهره فولادی

انواع پیچ و مهره فولادی که معمولاً از آنها استفاده می کنیم سر شکاف دار و به ویژه سر صلیبی شکل است که به آن فیلیپس یا پوزیدریو (e) نیز می گویند. ما علاقه مند به استفاده از این نوع پیچ ها هستیم که باید یک نیروی پیچشی متوسط ​​اعمال شود. ما از شیارهایی با پیچ گوشتی سر صاف و صلیبی شکل، با آنچه معمولاً پیچ گوشتی ستاره ای می نامیم، استفاده خواهیم کرد.
پیچ های فلزی با نخ متریک دارای پیچ نخ بسیار ظریف تر هستند، زیرا در این نوع مواد سخت، این نوع نخ ها بسیار بهتر می شوند. از پیچ های متری مته نیز برای بستن بخشی به مواد پایه استفاده می شود. آنها مواردی هستند که با مهره و واشر استفاده می کنیم.
اگر چیزی که ما می خواهیم به آن بپیوندیم، به عنوان مثال، دو تخته گچ است، ما باید به دنبال گزینه ای برویم که فشار زیادی به مواد وارد نمی کند و بنابراین دارای یک پیچ پیچ گسترده است. از آنجا که گچ بسیار نرم است، برای سهولت ورود مواد نیز توصیه می شود که دارای نوک بسیار تیز باشد.

متداول ترین فولادهای زنگ نزن، ۳۰۴ و ۳۱۶، دارای ریزساختار آستنیتی هستند و زندگی غیر مغناطیسی را آغاز می کنند. با این حال، از آنجا که فولاد خام به اتصال دهنده ها تبدیل می شود، فرایندهای مختلف تشکیل سرما را طی می کند که ریزساختار را از آستنیت به مارتنزیت تغییر می دهد، بنابراین باعث مغناطیسی شدن مواد می شود.
هرچه بیشتر به صورت سرد ساخته شود، ریزساختار آن به مارتنزیت تغییر می کند و بنابراین، پیچ مغناطیسی بیشتری خواهد داشت. که باعث نمی شود محصول از کیفیت پایین تری برخوردار باشد یا خاصیت ضد خوردگی یا سختی یا مقاومت خود را از دست بدهد.

مراکز تولید انواع پیچ و مهره چرخ نیسان دیزل

مراکز تولید پیچ و مهره چرخ نیسان دیزل ما این محصولات را به صورت مستقیم عرضه می کنند. هنگام خرید اتصال دهنده های فلزی برای انواع پروژه ها، انتخاب فولاد ضد زنگ برای شما معمول است زیرا پیچ های ضد زنگ مزایای مختلفی از جمله مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت را ارائه می دهند.
یک تصور غلط رایج این است که فولاد ضد زنگ مغناطیسی نیست، اما واقعیت این است که چنین است.
پنج نوع فولاد ضد زنگ وجود دارد و فقط یکی از آنها مغناطیسی نیست، که به نظر می رسد بیشترین استفاده را در ساخت پیچ های جعبه ابزار شما دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *