Rate this post

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر پیچ و مهره خودروی شما نامرغوب باشد و به عبارتی از کیفیت لازم برخوردار نباشد چه تبعات بدی می تواند برای شما به عنوان صاحب خودرو به همنگام رانندگی در پی داشته باشد؟ قطعا برای هر یک از شما پیش آمده است که به هنگام رانندگی در جاده ها حداقل یک بار دیده باشید که خودرویی بر اثر در آمدن پیچ و مهره چرخ هایش دچار نقص شده و حتی منجر به واژگونی شده باشد که البته این نوع حوادث می تواند خطرات مختلف جانی و مالی گاها جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. این مرکز به عنوان تولید کننده پیچ و مهره چرخ نیسان و دیگر وسایل نقلیه در نظر دارد تا به بهره گیری از جدید ترین متد ها و روش های علمی و فنی تولید پیچ و مهره چرخ های خودرو برای شما آسایش خاطر ایجاد نموده و خاطرات خوشی را در هنگام راننگی برای شما به ارمغان بیاورد.

 

ناگفته ها در مورد پیچ و مهره فولادی

 

پیچ و مهره های چرخ های خودرو ها بسیار متنوع و از انواع فلزات هستند اما ناگفته ها در مورد پیچ و مهره فولادی را نیز در جای خود بسیار می توان مورد بررسی قرار داد. به عنوان نمونه می توان گفت که در دنیای امروزی که اکثرا وسایل به صورت ماشینی هستند اگر بخواهیم به دقت به موضوع بنگریم شاهد خواهیم بود که کمتر وسیله ای پیدا می شود که بدون پیچ و مهره بتواند به هم وصل باشد. البته اگر جنس این قطعه نیز دارای کیفیت لازم و مورد نظر مشتریان بوده و همچنین دارای قیمت مناسب و نزدیک به متوسط باشد به طور حتم مورد قبول قشر حداکثری مشتریان قرار خواهد گرفت.

توزیع کننده پیچ و مهره چرخ نیسان

 

این مرکز به عنوان توزیع کننده پیچ و مهره چرخ نیسان در نظر دارد تا به عنوان یکی از مراکز بزرگ مشغول در این عرصه نیز توزیع پیچ و مهره وسایل نقلیه سنگین از قبیل ولو _ ده تن _ بنز _ مایلر _ فورهاف _ خاور _ آتکو _ آکتروس _ دورس خاروسط _ ایویکو _ FH _ تریلی _ محور _ SAF _ BPW _ بنز۴۵۷ _ ساجی _ ایسوزو _ نیسان دیزل _ مینی بوس _ ۹۱۱ _ فاو _ فوکس _ کوگل _ آمیکو _ هوو _ اسکانیا و … را به صورت نمایندگی فروش به افراد متقاضی نیز ارائه نماید. البته همان طور که می دانید شرایط اخذ و پذیرش نمایندگی و عاملیت فروش تابع شرایطی می باشد که در صورت واجد بودن آن ها از طرف متقاضی و ارسال آن برای کارشناسان ما نیز، مشاورین این مرکز بعد از بررسی های لازم قطعا پاسخ لازم را ارائه خواهند داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *