Rate this post

لقمه چرخ جلو یک قطعه فلزی است که برای اتصال چرخ به خودرو از آن استفاده شده و در جنس های مختلف و با کیفیت های متفاوت در بازار عرضه می شود. 
لقمه چرخ صادراتی برای انواع خودرو و در سایز های مختلف و با کیفیت بالا یکی از محصولات صادرات کشورمان است که این قطعه به کشور های مختلف صادر می شود. 

پخش سراسری لقمه چرخ جلو فولادی

نحوه تولید انواع لقمه چرخ جلو

نحوه تولید انواع لقمه چرخ جلو لقمه چرخ که جز وسایل یدکی خودرو به حساب می آید در انواع مختلف در بازار موجود است و تفاوت لقمه چرخ ها در تعداد پره های آن است که برای اتصال به چرخ های خودرو های مختلف این پره ها طراحی شده اند و همچنین جنس لقمه چرخ بیشتر از چدن بوده و به علت این که چدن فلزی بسیار مقاوم بوده و دیر تر از سایر فلز ها دچار رنگ زدگی و فرسایش می شود از آن استفاده می کنند. 

برای خرید لقمه چرخ بهتر است با یک فرد ماهر در این زمینه مشورت کرده و لقمه چرخ مناسب با خودرو خود را تهیه کرده چرا که چرخ خودرو باید کامل با آن چفت شود و هیچ گونه لغزش نداشته باشد چون چرخ یکی از قطعات مهم در کنترل خودرو است و در صورتی که به طور درست تنظیم نشود منجر به شل شدن چرخ و از بین رفتن تعادل خودرو و حتی ممکن است منجر به تصادف شود۰ 

پیچ چرخ لیفتراک نیز یک قطعه در لوازم جانبی خودرو بوده که همراه با لقمه چرخ موجب اتصال کامل و دقیق تر چرخ شده و همانطور که از اسمش مشخص است این پیچ مختص ماشین های لیفتراک است و در اندازه های مختلف در بازار فروش وجود دارد. 

مرکز پخش بهترین لقمه چرخ جلو در تهران

مرکز پخش بهترین لقمه چرخ جلو در تهران پیچ چرخ کامیون برای چرخ های کامیون که اندازه بزرگی دارند طراحی شده و نکته قابل توجه در خرید پیچ چرخ محل اتصال چرخ خودرو است و پیچ چرخی که برای چرخ های عقبی استفاده می شود تفاوت های اندکی با پیچ چرخ مخصوص چرخ های جلویی دارد. تولیدی پیچ چرخ کامیون این وسیله کاربردی را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار داده و شما برای تهیه این قطعه می توانید از فروشگاه های معتبر لوازم یدکی خودرو آن را تهیه کرده و یا اگر دسترسی به فروشگاه لوازم خودرو ندارید می توانید به صورت اینترنتی و از طریق سایت های معتبر فروش اقدام به سفارش محصول کرده و در همان محلی که در سایت درج می کنید محصول مورد نظر را در اسرع وقت تحویل بگیرید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *