5/5 - (3 امتیاز)

پخش انواع پیچ چرخ ولوو FH توسط عرضه کننده این محصول انجام می شود و کسانی که در زمینه فروش قطعات یدکی خودروهای سنگین فروشگاه دارند می توانند از این محصول برای ارائه به خریداران عمده استفاده کنند.

پخش این محصول به صورت غیر حضوری انجام می شود و خریداران از هر نقطه می‌توانند در ارتباط مستقیم با این عرضه کننده ضمن اطلاع از قیمت آن را برای آدرس خود درخواست کنند تا با تضمین کیفیت و به صورت عمده در بسته بندی های مناسب آن را دریافت کنند.

 

نکات کلیدی در انتخاب پیچ چرخ کامیون

 

یکی از قطعات بسیار مهم کامیون که اندازه بسیار کوچک تری نسبت به سایر قطعات آن دارد اما نقش حیاتی آن می تواند حتی در مرگ و زندگی راننده و سرنشینان بسیار واضح است پیچ چرخ کامیون است که باعث می شود چرخ های خود رو به شاسی یا بدنه اصلی کامیون متصل شوند و به این ترتیب امنیت آن تضمین شود.

در انتخاب این پیچ ها باید به چند نکته کلیدی توجه نمود تا بتوان با اطمینان خاطر از آنها در خودرو برای اتصال چرخ ها استفاده نمود :

  • این محصول باید اغلب از فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم فشرده باشد تا بتواند در مقابل رطوبت بسیار مقاوم باشد و زنگ نزند.
  • دارای ابعاد استاندارد باشد به گونه ای که بتوان برای همه انواع یک مدل خودرو کاربرد داشته باشد.
  • رزوه های واضح و مشخصی داشته باشد که به اندازه کافی دارای برجستگی باشند و هرز نشوند.
  • سر پیچ باید استاندارد و با آچارهای مناسب همخوانی داشته باشد و کوچک یا بزرگ تر نباشد.

پیچ عقب ولوو اف‌هاش

پیچ عقب ولوو اف‌هاش مربوط به ماشین‌های اف‌هاش می‌باشد که این وسایل نقلیه سنگین جزو ماشین‌های سوئدی هستند که در ایران به عنوان بهترین برند ماشین‌های سنگین شناخته شده هستند و در واقع نسبت به سایر وسایل نقلیه دیگر محبوبیت بیشتری دارند.

با اینکه قطعات این خودرو بسیار گران قیمت می‌باشد؛ اما میزان خرابی کمتری نسبت به سایر ماشین‌های سنگین دیگر را دارد. میزان باری که کامیون‌های اف‌هاش قابلیت جابجایی آن را دارند حدود ۲۵ تن می‌باشد .در واقع تا ۲۷ تن را هم بر حسب نوع بار می‌توانند ساپورت کنند .

بر همین اساس علاوه بر سایر پیچ های مورد نیاز عقب جلو و پیچ‌های بلند سایر لوازم بادی و لوازم جانبی مورد نیاز برای این کامیون‌ها باید از کیفیت بسیار عالی و مطلوب برخوردار باشد

ابعاد و اندازه پیچ عقب ولوو اف‌هاش

  • ابعاد و اندازه پیچ چرخ جلو ولوو اف‌هاش
    ۸۵*۱۴*۳۷/۸
  • ابعاد و اندازه پیچ چرخ عقب ولوو اف‌هاش
    ۱۰۲*۱۴*۷/۸
  • ابعاد و اندازه پیچ چرخ اف هاش بلند یا پیچ چرخ بلندB7
    ۱۱۷*۱۴*۷/۸
    بیشترین مورد استفاده این پیچ‌های چرخ بلند زمانی مورد استفاده است که با جفت کردن لاستیک‌ها از این پیچ چرخ استفاده می‌کنند.

پرمصرف‌ترین سایز پیچ‌های چرخ ولوو اف‌ FH

پرمصرف‌ترین سایز پیچ‌ها در چرخ‌های ولوو اف‌هاش را می‌توان سایز وسط دانست. یعنی سایز ۱۰۲*۱۴*۷/۸ جزو پرمصرف‌ترین پیچ‌های چرخ در ولوو اف هاش محسوب می‌شود.

کم مصرف‌ترین پیچ‌های چرخ ولوو اف‌هاش

از جمله کم مصرف‌ترین پیچ‌های چرخ ولووی اف‌هاشy پیچ‌های چرخ بلند اف‌هاش هستند که به عنوان پیچ چرخ بلندB7 بیشتر شناخته شده می‌باشند. ابعاد آنها ۱۱۷*۱۴*۷/۸ می‌باشد.

نکته:

رانندگان عزیز پیچ‌های چرخ اف‌هاش را به عنوان پیچ چرخFH نیز می‌شناسند.

انواع پیچ چرخ اف‌هاش

  • پیچ چرخ اف هاش تکی
  • پیچ چرخ اف‌هاش جفتی

 

  • پیچ چرخ اف هاش تکی

پیچ چرخ اف هاش تکی معمولاً از سایز پیچ چرخ ۱۲.۵ معمولی بسته می‌شوند و دارای یک گل T شکل می‌باشد که به عنوان اف اچ تک شناخته می شود. اصل آنها در واقع پیچ مایلر می‌باشد.

البته اصطلاح عامیانه‌ای که در بین رانندگان تلفظ می‌شود؛ اف‌هاش یا FH هیچ فرقی ندارد. تنها تفاوت این پیچ‌ها در موقع تلفظ کردن اسم اصلی آنها می‌باشد.

  • پیچ چرخ اف هاش جفتی

پیچ چرخ اف هاش جفتی در واقع همان پیچ چرخ ولوو FH می‌باشد. از آنجایی که این نوع از پیچ‌های چرخ دارای خاصیت کشندگی می‌باشد به آنها پیچ‌های کشنده نیز اطلاق می‌شود. اما پیچ‌های مایلری دقیقاً برعکس کشنده هستند. مگر تعداد بسیار محدود که اصلاً قابل توجه نخواهند بود. مثل پیچ‌های چرخ ۱۰ تن یا کامیون‌هایی که ۸ چرخ یا ۱۰ چرخ دارند. نکته در بین رانندگان عزیز پیچ‌های اف اچ به عنوان اف‌هاش شناخته شده هستند و اصطلاح و مبنای استاندارد این پیچ‌ها FH می‌باشد.

 

عرضه کننده پیچ چرخ ولوو FH

 

عرضه پیچ چرخ ولوو FH توسط عرضه کننده آن انجام می شود و می تواند نیاز به این محصول را با کمترین قیمت ممکن تامین کند همچنین با داشتن شبکه توزیع گسترده قادر به تامین نیاز خریداران عمده در دورترین نقاط کشور می باشد و با کمترین هزینه این محصول را به دست آنها می رساند.

ارتباط با این عرضه کننده از طریق همین سایت امکان پذیر است و خریداران می توانند نیاز خود به این پیچ در انواع مختلف آن را از طریق این عرضه کننده با پایین ترین نرخ تامین نمایند؛ این عرضه کننده انواع این پیچ چرخ را با تصویر آنها در بخش محصولات سایت در معرض نمایش قرار داده است و خریداران می توانند با مراجعه به این قسمت از سایت نسبت به سفارش خرید این محصول تنها با کلیک بر روی گزینه های مورد نظر اقدام نمایند تا در اسرع وقت برای آنها ارسال شود.

همچنین لینک شبکه های اجتماعی واتس اپ و تلگرام نیز در سایت موجود است و می توان با کلیک روی آنها به صورت مستقیم و به شکل آنلاین با عرضه کننده در ارتباط بود و به راحتی هم استعلام قیمت و هم سفارش خرید را انجام داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *