Rate this post

پیچ و مهره چرخ ایرانی از جمله باکیفیت ترین و پرفروش ترین انواع محصولات موجود در بازار می باشد که توسط مراکز پخش متعددی در اختیار مردم قرار داده می شود. این محصولات دارای ابعاد و اندازه های گوناگونی هستند و تمامی استاندارد های لازم در تولید آن ها به کار گرفته شده است به همین علت تا به امروز توانسته اعتماد بسیاری از مشتریان و همراهان خود را جلب نماید.

مرکز پخش پیچ و مهره چرخ ایرانی

مقایسه پیچ و مهره چرخ ایرانی و چینی

مقایسه پیچ و مهره چرخ ایرانی و چینی ما در این مطلب، قصد داریم به مقایسه و بررسی مهره و پیچ چرخ خودرو ایرانی با چینی بپردازیم تا آگاهی شما در این زمینه بالا تر رود و اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ پس لطفا تا انتهای کلام، ما را همراهی فرمایید به امید آن که برایتان مفید و موثر واقع گردد.

پیچ و مهره های تولید شده در داخل کشور، با استفاده از آخرین تجهیزات و امکانات ساخته شده اند به همین علت از مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، حرارت و فشار های محیطی مانند کشش و سایش برخوردار هستند و به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی شوند و می توان، سال های سال بدون ایجاد هیچ گونه تغییری، به همان صورت اولیه از آن ها استفاده نمود.

اما محصولات مشابه چینی، اغلب از ضایعات و مواد بازیافتی تولید شده اند و با کم ترین تغییری، دچار پوسیدگی و از کار افتادگی خواهند شد و دچار بروز آسیب ها و صدمات احتمالی در خودرو می شوند.

پیچ های نام برده شده ی ایرانی اغلب به صورت آلیاژی از آهن ساخته می شوند و دارای سیم مفتولی با بهترین کیفیت و عدم رسانایی در جریان برق می باشند در حالی که مفتول به کار گرفته در کالا های ساخته شده ی چین، چون از کیفیت پایینی برخوردار هستند، به سرعت جریان الکتریکی را از خود عبور می دهند.

شماره پیچ چرخ های داخلی به نسبت چینی، متنوع تر هستند و متعاقبا، کاربرد گسترده تری دارند.

در نهایت، تفاوت این دو محصول در قیمت شان می باشد؛ محصولات نام برده شده ی ایرانی، چون فاقد هزینه ی گمرک و ترخیص هستند، حتما نرخ پایین تری دارند.

جدیدترین قیمت پیچ و مهره چرخ

جدیدترین قیمت پیچ و مهره چرخ در صورتی که قصد استعلام و آگاهی از جدید ترین و به روز ترین قیمت های در نظر گرفته برای پیچ و مهره چرخ را دارید؛ می توانید بدون صرف وقت اضافی، به مراکز خرید و فروشگاه های آنلاین ما در این سایت مراجعه فرمایید و به دقت از آن ها دیدن فرمایید.

همچنین، قادر هستید که با شماره تلفن های درج شده در همین صفحه، تماس بگیرید؛ پس به ما بپیوندید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *