Rate this post

یکی از قطعات و لوازم مهم چرخ خودرو پیچ و مهره است. پیچ و مهره ها از فلز ساخته شده و بسیار محکم و مقاوم هستند. پیچ و مهره برای محکم کردن نقطه اتصال رینگ و لاستیک و عدم جدا شدن آن ها از هم استفاده می شود. اگر برای چرخ خودرو از پیچ و مهره بی کیفیت و نا مناسب استفاده شود، احتمال ایجاد خطر و حادثه برای خودرو به خاطر خارج شدن رینگ و چرخ از جای خود وجود دارد. قیمت پیچ و مهره چرخ سوناتا در بازار را در این سایت ببینید.

قیمت پیچ و مهره چرخ سوناتا در بازار

مزیت استفاده از پیچ و مهره فولادی

مزیت استفاده از پیچ و مهره فولادی

پیچ و مهره ها از زمان های قدیم برای اتصال سازه های فلزی به هم استفاده می شوند. ایجاد اتصال با پیچ و مهره نسبت به اتصال با جوش علاوه بر این که از لحاظ اقتصادی ارزان تر است بلکه مشکلات کمتری نیز ایجاد میکند.

پیچ و مهره چرخ از جنس های مختلفی تولید می شوند مانند پیچ و مهره آهنی، پیچ و مهره فولادی، پیچ و مهره مسی، پیچ و مهره استیل ضد خش.

مزیت استفاده از پیچ و مهره فولادی نسبت به سایر پیچ و مهره ها جنس آن است. این نوع پیچ و مهره ها از فولاد آب دیده تولید شده اند که فولاد از عناصر فلزی دیگر طبیعت محکم تر است. پیچ و مهره رزوه دارند، اگر جنس پیچ خوب و محکم نباشد، رزوه ها از بین می روند و پیچ و مهره خوب به هم اتصال پیدا نکرده و رینگ یا چرخ شل شده و باعث ایجاد خطر برای خودرو می شود.

نکته مهم درباره انتخاب پیچ و مهره مناسب چرخ این است که تمام وزن و فشار ایجاد شده بر اتومبیل بر روی پیچ و مهره های چرخ ها است. بنابراین باید پیچ و مهره های مورد استفاده در این صنعت از بهترین جنس باشند.

عملکرد مهره ها ایجاد اتصال رینگ و لاستیک به چرخ خودرو و محکم کردن آن اتصال است. پیچ چرخ خودرو عموما مناسب خودرو هایی هستند که صفحه دوار چرخ یعنی دیسک برآمدگی نداشته باشد. اگر پیچ مورد استفاده مناسب نباشد، حرکت چرخ دچار اختلال می شود.

فروش عمده پیچ و مهره چرخ سوناتا

فروش عمده پیچ و مهره چرخ سوناتا

برای اطلاع از فروش عمده  پیچ و مهره چرخ سوناتا از امکانات این سایت استفاده کنید. با کارشناسان و مسئولان فروش سایت گفتگو کنید و محصولات موجود در سایت را با هم مقایسه کنید. محصول مناسب خودرو سوناتا خود را سفارش دهید و با اطمینان از کیفیت محصول درخواستی آن را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید. با خرید اینترنتی در وقت و هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *