Rate this post

با پیشرفت صنعت، روز به روز بر توسعه ی لوازم افزوده شده است. و کشور ما در این پیشرفت، توانسته به خیلی از نیاز های جامعه، به درستی پاسخ دهد. و در خیلی از زمینه ها به خود کفایی برسد. در این میان پیچ و مهره چرخ ایرانی، یکی از، نتیجه ی خودکفایست که در بازار عرضه می شود. و باید گفت، از قیمت بسیار مناسبی، نسبت به کیفیت عالی که دارد، برخوردار می باشد. 

قیمت پیچ و مهره چرخ ایرانی

مقایسه پیچ و مهره فولادی و برنجی

مقایسه پیچ و مهره فولادی و برنجی پیچ و مهره، کارایی فراوانی دارد. و می توان گفت وظیفه ی آن، اتصال است،  یکی از این کاربردها، این است که، بتواند رینگ ولاستیک را به خوبی در کنار هم نگهداری کند. این محصول، انواع زیادی دارد، که یکی از پرطرفدار ترین نوع آن، فولادی و برنجی است، که باید گفت هر کدام از آن ها خصوصیات و کاربرد های خوب را دارا می باشند.

در اینجا می توان به ویژگی های این دو محصول پرداخت؛

پیچ و مهره فولادی، هم به صورت خام موجود می باشد و هم دارای روکش هایی از نوع گالوانیزه یا روی یا کروم و دیگر نوع ها است.این پیچ و مهره ، قابلیت شکل گیری زیادی را دارا می باشد و می توان گفت، از متداول ترین مدل در پیچ و مهره است. 

پیچ و مهره ی برنجی، از برنج و آلیاژ روی تولید می شود. و دارای ظاهری براق و زیبا می باشد، لازم به ذکر است کسانی که نمای کار، برای آن ها مهم است، می توانند از این کار استفاده کنند. و شایان به ذکر است که، مقاومت بالایی در برابر فشار و دما دارد. و نیازی به روکش هم ندارد. 

و همچنین باید اضافه کرد،  پیچ و مهره ی فولادی و برنجی، هردو با کار کرد و مرغوبیت خوبی که دارند، بسیار پر طرفدار می باشند. 

فروشگاه پیچ و مهره چرخ ایرانی به قیمت کارخانه

فروشگاه پیچ و مهره چرخ ایرانی به قیمت کارخانه پیچ چرخ خودرو، که وظیفه ی وصل کردن را دارد، توانسته به خوبی از پس آن، بر بیاید و مورد استقبال زیاد مشتریان قرار بگیرد. باید گفت،  ایران در قدمت پیچ و مهره، در آستانه ی صد سالگی می باشد. در ادامه باید گفت، فروشگاه پیچ و مهره ی چرخ ایرانی، با وجود اینکه محصولات باکیفیتی را ارائه می دهد، قیمت بسیار ارزانی دارد، به طوری که این محصولات را به قیمت کارخانه به فروش می رساند. به همین دلیل، سالانه از فروش خوبی برخوردار می باشد. و توانسته، فروش عمده ی زیادی را به خود اختصاص بدهد. مشتریان عزیز می توانند از طریق این سایت، این محصول مرغوب را خریداری کنند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *