Rate this post

لقمه چرخ چیست و چه کاربردی دارد؟ لقمه چرخ از وسایل مورد نیاز و یدکی ماشین ها و اتوموبیل ها به خصوص ماشین های سنگین می باشد. یکی از انواع این محصول لقمه چرخ فولادی است که قیمت آن با توجه به ابعاد و کاربردی که دارد متفاوت است. برای اطلاع از قیمت روز این محصول می توانید لیست قیمت عمده را مشاهده کرده و یا این که با این مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت لقمه چرخ فولادی به صورت عمده

مقایسه لقمه چرخ فولادی و چدنی

مقایسه لقمه چرخ فولادی و چدنی تفاوت میان لقمه چرخ چدنی و فولادی چیست؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از مشتریان و خریداران پیش بیاید پس ابتدا به مقایسه این دو محصول می پردازیم.

همان گونه که می دانید، این محصول از متریال های گوناگونی ساخته می شود و دسته بندی های گوناگونی از نظر کیفیت و ابعاد دارد.

متریال هایی که در هنگام ساخت لقمه های فولادی مورد استفاده قرار می گیرند تفاوت زیادی با نوع چدنی دارند. واضح است که مواد اصلی استفاده شده در این دو محصول شامل فولاد و چدن است.

فولاد آلیاژی از آهن و سایر فلزات مشابه است که می تواند مقاومت محصول نهایی و تولید شده را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. لقمه هایی که از فولاد ساخته شده اند معمولا مقاومت و استحکام بالایی داشته و در برابر  اصطکاک و سایش چرخ مقاوم می باشند.

چدن معمولا مقاومت پایین تری نسبت به فولاد دارد اما با این حال وجود آن در لقمه چرخ می تواند ساختار آن را تا حدود زیادی حفظ کرده و مقاومت نهایی آن را افزایش دهد.

شکل این دو مهره نیز ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. برای مثال امروزه لقمه چرخ ها در اشکال هندسی گوناگونی مانند کروی و یا مربعی تولید می شوند که هر کدام از آنها کاربرد مخصوص به خود را دارد.

لقمه های چدنی و فولادی با توجه به شکل و ساختاری که دارند می توانند در قسمت های مختلف چرخ ماشین قرار بگیرند.

عرضه مستقیم لقمه چرخ فولادی در بازار

عرضه مستقیم لقمه چرخ فولادی در بازار بسیاری از مشتریان مایل به کسب اطلاعاتی درباره ی شرایط فروش انواع لقمه چرخ و وسایل مشابه مانند پیچ چرخ دیزل و لوازم زیر شاسی می باشند.

عرضه این دسته از محصولات به دو صورت عمده و تکی انجام می شود که انتخاب روش خرید تا حدود زیادی به عهده مشتری است.

البته لازم به ذکر است که عرضه مستقیم از محبوبیت بیشتری نسبت به نوع غیر مستقیم برخوردار است زیرا مشتری در هنگام خرید مستقیم اطمینان بیشتری دارد.

هدف اصلی عرضه لقمه چرخ در این مرکز ارائه محصولی مرغوب و درجه یک به مشتری و جلب رضایت او می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *