Rate this post

لقمه چرخ فولادی در ترمزها کاربرد دارند و این یکی از کاربردهای آن است. این لقمه چرخ ها نسبت به انواع دیگر ارزان تر هستند و می توانند در کنار قطعات دیگر نقش خود را ایفا کنند. آنها قابلیت خوردگی کمتری دارند و ممکن است نسبت به بقیه کمتر ساییده شوند. بنابراین می توان گفت علاوه بر ارزان بودن به صرفه تر هم هستند. باید در نظر گرفت که درست  نیست کمیت را فدای کیفیت کرد، باید برای انجام کار به شکل اصولی به دنبال قطعات با کیفیت و دارای جنس و کیفیت مناسب مطابق با کاری که می خواهیم انجام بدهیم بگردیم تا دچار سر در گمی نشویم و کار ما را با اشتباه همراه نکند.

قیمت فروش لقمه چرخ فولادی و چدنی

نحوه تعویض و نصب لقمه چرخ

نحوه تعویض و نصب لقمه چرخ

برای تعویض لقمه چرخ، ابتدا باید دانش آن را داشته باشیم تا در حین کار مشکلی برای ما پیش نیاید. میتوان گفت که برای این کار باید :

  • ابتدا باید با یک پیچ گوشتی مناسب، پیچ این قسمت را درآوریم.
  • واشرها را روی آن قرار داده و سپس اتصال می دهیم.
  • دقت کنید با توجه به اینکه اگر جنس و کیفیت خوبی برای این قطعه استفاده می کنیم باید این موضوع را در نظر بگیریم که ممکن است فرسودگی را در پیش داشته باشیم. پس بهتر است از ابتدا از کارخانه خوب وجنس خوب را تهیه کنیم که مشکلی برای ما پیش نیاد و هزینه اضافی نداشته باشیم. چرا که اگر قرار است در مدت کوتاهی، چند بار تعویض کنیم با درآمد ما تناسب تدارد.
  • توجه داشته باشید دسته های ترمز را با طوقه نزدیک کنید تا استفاده از آن راحت تر باشد.
  • مکان قرار گرفتن لقمه باید مناسب باشد. وقتی از این موضع مطمئن شدیم می توانیم پیچ ها را با خیال راحت ببندیم. 
  • در نظر داشته باشیم اگر کاری را بلد نیستیم و در آن دانش کافی نداریم بهتر است آن را به یک کاردان بسپاریم تا مجبور به تعویض قطعات نشویم.
    مواردی که ذکر شد یک سری از موارد ابتدایی و پیش پا افتاده نحوه تعویض و نصب لقمه چرخ است.  

تولیدی لقمه چرخ فولادی در ایران

تولیدی لقمه چرخ فولادی در ایران تولیدی لقمه چرخ فولادی در ایران، این محصولات را از فولاد که ضد زنگ هست، تولید کرده و به دست مشتریان خود می رساند. این فلز خوردگی کمتری دارد، کمتر دچار ساییدگی می شود، در برابر فشار و ضربات مقاوم است. در حال حاضر ایرانیان، قادر به تولید پیچ چرخ دیزل، پیچ چرخ لیفتراک، پیچ لقمه چرخ نیز با بهترین کیفیت ساخته می شود و مردم زیادی از آنها استقبال کرده اند. تولید این محصولات و صادرات آنها ، علاوه بر کمک به رشد جوانان ایرانی، به ارزآوری و اقتصاد کشور نیز کمک کرده و یکی از افتخارات ما محسوب می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *