Rate this post

هم اکنون می توانید قیمت روز پیچ و مهره چرخ صادراتی را از طریق همین سایت مشاهده نمایید. البته قیمت این محصول به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله این موارد می توان به نوع آنها به همراه سایز و برند سازنده و نوع کاربری آن اشاره نمود.

آشنایی با انواع پیچ و مهره

 

پیچ و مهره از قدیمی‌ترین انواع وسایلی بوده که از آنها برای اتصالات مختلف استفاده می شود. به صورت کلی باید گفت اگر از یک پیچ و مهره مناسب برای برای اتصالات استفاده نشود، این امر ممکن است تا حد زیادی برای شما هزینه در بر داشته باشد.

پیچ های وسیله ای هستند که به صورت مارپیچی طراحی شده و جنس آنها معمولا از فلزات سخت می باشد. بخش هندسی بالای آنها به اشکال دایره ای، شش ضلعی و مربعی تعبیه می شوند. اما مهره وسیله ای است که پیچ درون آن قفل شده و به نوعی سبب سفت شده ابزاری می شود که این وسایل برای آن مورد استفاده قرار می گیرند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر انواع گوناگونی از پیچ و مهره‌ها در بازار تولید شده که با توجه به نوع کاربردی که دارند می توان از آنها به شرح زیر نام برد.

  • پیچ چرخ خودرو؛ این پیچ نیز همان طور که از نام آن پیداست برای اتصال چرخ به بدنه خودرو مورد استفاده قرار دارد. نوعی دیگر آن پیچ چرخ دیزل بوده که برای ماشین های سنگین کاربرد دارد.
  • پیچ و مهره آسانسور؛ از این محصولات برای استفاده در انواع آسانسورها استفاده می شود.
  • پیچ و مهره لنگر؛ این محصولات نیز بیشتر در صنایع ساختمان و راه سازی و سد سازی کاربرد دارند.
  • پیچ و مهره حمل؛ از این پیچ‌ها نیز برای جلوگیری از چرخش وسیله مورد نظر استفاده می شود.
  • پیچ سنگ؛ این محصول نیز برای ساخت تونل و جهت تثبیت دیواره های تونل استفاده می شود.
  • پیچ و مهره شیکاگو؛ این مورد نیز که دارای نر و ماده بوده بیشتر برای اتصال ورقه های فلزی استفاده می شود.
  • پیچ چشمی؛ این محصول نیز دارای یک حلقه دایره ای بوده که در انتهای آن قرار دارد و معمولا برای نگه داشتن زنجیره به کار می رود.

استفاده از این پیچ و مهره‌ها دارای مزیت های زیادی بوده که از جمله آنها می توان به سهولت در استفاده از آنها به همراه کاهش هزینه‌ها اشاره نمود.

مرکز پخش پیچ و مهره چرخ صادراتی

 

در حال حاضر مرکز پخش پیچ و مهره چرخ صادراتی اقدام به توزیع گسترده این محصول به صورت عمده و با قیمت مقرون به صرفه ای در سراسر کشور نموده است. البته همان طور که می دانید هم.واره خرید این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه می تواند تا حد زیادی قیمت پایانی آن را کاهش دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *