Rate this post

پیچ و مهره ها ابزار و لوازم خودرو هستند که از آن ها برای اتصال و سفت کردن رینگ و لاستیک چرخ به صفحه محور که کاسه چرخ هم نامیده می شود، استفاده می کنند. نوع پیچ و مهره ها در بیشتر خودرو ها متفاوت است. پیچ ها در کارخانه تولید خودرو و بسته به مدل رینگ طراحی می شوند.برای اطلاع از قیمت روز پیچ و مهره چرخ جلو و عقب خودرو با ما همراه شوید.

قیمت روز پیچ و مهره چرخ جلو و عقب

مقایسه انواع پیچ و مهره چرخ خودرو

مقایسه انواع پیچ و مهره چرخ خودرو

هدف از تولید پیچ و مهره از زمان گذشته اتصال سازه ها و قطعات فلزی بوده است. استفاده از پیچ و مهره نسبت به اتصال با جوش از لحاظ اقتصادی ارزان تر است و به دلیل این قابل تغییر است مشکلات کمتری ایجاد می کند.

انواع پیچ و مهره چرخ که براساس جنس تقسیم بندی شده اند عبارتند از: پیچ و مهره آهنی، پیچ و مهره فولادی یا استنلس استیل، پیچ و مهره مسی.

انواع مختلف پیچ و مهره در خودرو استفاده می شود. در قسمت هایی که فشار زیادی وارد می شود از پیچ و مهره های با مقاومت بالا از جنس فولاد ضد خش استفاده می شود.  در قسمت هایی که فشار شدیدی به پیچ ها وارد نمی شود مانند قسمت های پلاستیکی، از پیچ های آهنی استفاده می کنند.

پیچ و مهره های فولادی به دلیل استحکام زیاد مناسب ترین گزینه نسبت به انواع دیگر پیچ و مهره برای چرخ خودرو ها است. چرا که پیچ های فولادی اتصال محکم تری ایجاد کرده و از شل شدن رینگ و چرخ جلوگیری می کند و خطری برای چرخ ایجاد نمی شود.

پیچ های چوب یا پیچ خودرو مخروطی شکل هستند و رزوه های بزرگی دارند. این پیچ ها دندانه های درشتی دارند و نسبت به پیچ های با جنس دیگر در هر گردش، فاصله طولی بیشتری در داخل کار ایجاد می کنند. از این پیچ ها برای اتصال قطعات نرم مانند چوب و پلاستیک و فایبرگلاس استفاده می شود‌

مرکز پخش پیچ و مهره چرخ جلو در مشهد

مرکز پخش پیچ و مهره چرخ جلو در مشهد

برای اطلاع از قیمت پیچ و مهره چرخ جلو خودرو  در مشهد یکی از بهترین روش ها خرید اینترنتی است. شما می توانید در این سایت تصویر انواع پیچ و مهره، مشخصات و قیمت آن ها را ببینید.

برای خرید از مراکز پخش پیچ و مهره چرخ جلو با کارشناسان و مسئولان فروش سایت گفتگو کنید و از آن ها راهنمایی بخواهید. سپس محصول مناسب خودرو خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. سفارش شما پس از ثبت در اسرع وقت تهیه و به آدرس شما ارسال می شود. 

با خرید آنلاین علاوه بر صرفه جویی در وقت، در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده اید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *