Rate this post

برای دسترسی به قیمت روز هر نوع لوازم و قطعات یدکی اعم از پیچ و مهره چرخ جلو فولادی، آهن و استیل می توان به مکان های مختلف عرضه آن ها مراجعه نمود و یا از طریق فروشگاه های اینترنتی به شکل غیر حضوری و آنلاین به قیمت های مربوطه دست یافت. توجه فرمایید که مراجعه به نمایندگی های اصلی و معتبر فروش این محصولات بهترین شیوه خرید و اطلاع از قیمت های واقعی آن ها می باشد.

قیمت روز پیچ و مهره چرخ جلو فولادی

مقایسه پیچ و مهره چرخ فولادی و چدن

مقایسه پیچ و مهره چرخ فولادی و چدن سفت کردن و یا بستن وسایل به جایی و یا ایجاد اتصال بین دو یا چند قطعه به وسیله قطعه ای به نام پیچ که معمولا از جنس فلز است انجام می شود، مهره نیز در واقع یک وسیله سفت کننده است که دارای یک سوراخ در وسط آن است معمولا مهره ها همراه با پیچ ها مورد استفاده قرار می گیرند وجود آن ها به همراه پیچ برقرار کننده یک اتصال محکم می باشد. تولید کنندگان این صنعت انواع مختلف پیچ و مهره را در جنس های مختلف فولاد، چدن، آهن و استیل ساخته و در اشکال مختلف برای کاربردهای گسترده و مختلفی تولید و می سازند. 
چدن و فولاد هر دو از نمونه های آلیاژ آهن می باشند یعنی اینکه پیچ و مهره های چدن  فولاد هر دو از سنگ آهن و یا همان آهن خام درست و ساخته می شوند، مقاومت بالای ترکیبات آهن و قیمت پایین آن زمینه را برای استفاده بالای آن را در صنعت های مختلف از جمله اتومبیل ها، بدنه های کشتی و ساختمان سازی ها مهیا نموده است.
صنعت خودروسازی یکی از صنایع بسیار مهمی است که سهم بسیاری در بازار های تجارت را از آن خود نموده است از همین حیث پیچ و مهره چرخ از جمله نیاز های خرید بازار و صنعت خودرو سازی ها می باشد. در خودرو سازی ها از انواع جنس های مختلف پیچ و مهره برای نقاط گوناگون خودرو از جمله چرخ ها، بدنه، موتور، گیربکس و بسیاری از قسمت های دیگر استفاده می شود. 
همانطور که گفته شد پیچ و مهره های فولادی و چدنی چرخ خودرو ها هر دو آلیاژی می باشند که از آهن تولید می شوند مقایسه بین این دو نمونه را می توان از جهات کلاس ها و گرید های مختلف پیچ و مهره و درصد استفاده از کربن برای ساخت فولاد و چدن برشمرد . اساسا فولاد از نظر محتوای کربن در سه دسته نرم، متوسط و سخت تولید می شود که فولاد نرم با میزان کمتر 0.2 درصد کربن برای تهیه پیچ و مهره چرخ استفاده می شود 
اما به طور کلی آلیاژ های آهنی بیشتر از 2 درصد را چدن می نامند هرچه میزان کربن در پیچ و مهره های چدنی بیشتر باشد مقاومت چدن نیز بیشتر می شود ولی با این تعاریف باز هم میزان ضربه پذیری چدن بسیار زیاد است برای همین تولید آنها به صورت چکش خوار می باشد تا از میزان ضربه پذیری آن ها کم شود 
نکته قابل توجه مقایسه بین این دو نوع پیچ و مهره همین ضربه پذیری است که فولاد ندارد در نتیجه استحکام پیچ و مهره چرخ فولاد بسیار بیشتر از چدن می باشد. 

خرید مستقیم پیچ و مهره چرخ جلو از تولیدی

خرید مستقیم پیچ و مهره چرخ جلو از تولیدی خرید مستقیم پیچ و مهره چرخ جلو از کارخانجات و تولیدی های معتبر از تقاضاهای بسیار زیادی است که امروزه در بازار بسیار از مصرف کنندگان و متقاضیان خواهان آن می باشند. مجموعه ما از عرضه کننده های بزرگ بهترین پیچ چرخ دیزل برند معتبر تولیدات این صنعت می باشد که به صورت اینترنتی و غیر حضوری با توجه به نیاز خریداران و مشخصات اعلامی از طرف آن ها از قبیل نوع پیچ و مهره، شماره پیچ چرخ، گرید و کلاس پیچ و… اقدام به تامین می نمایید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *