Rate this post

 پیچ و مهره چرخ تریلر، از وسایل ضروری و کاربردی در تریلر ها می باشد که، وظیفه محکم کردن چرخ تریلر را بر عهده دارد. این محصول توسط کارخانه های بسیاری با برند های مختلف در کشور تولید می شود. قیمت روز پیچ و مهره تریلر به قیمت مواد اولیه که در ساخت این محصول به کار می رود بستگی دارد و قیمت نسبتا ارزانی دارد.

قیمت روز پیچ و مهره چرخ تریلر

آشنایی با سایزهای پیچ و مهره چرخ

آشنایی با سایزهای پیچ و مهره چرخ


پیچ و مهره از وسایلی با قابلیت و کارایی بالا می باشد که، وجود این محصول در ساخت بسیاری از کالا ها و دستگاه ها ضروری می باشد.

پیچ و مهره از جنس فلز ساخته شده است و مقاومت بالایی دارد و برای محکم کردن چرخ ها و رینگ مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه پیچ و مهره هایی که برای بستن چرخ ها مورد استفاده قرار می گیرد توسط خودرو سازان تعیین می شود. این محصول باید جوری انتخاب شود که، با خودرو همخوانی داشته باشد.

این محصول در نوع ها و سایز های مختلفی وجود دارد از جمله: 1.25 * 10 میلی متر، 1.25 * 12 میلی متر، 1.50 * 12 میلی متر، 1.75 * 12 میلی متر، 1.25 * 14 میلی متر، 1.5 * 14 میلی متر، 2.0 * 14 میلی متر و …….. .

لوازم زیر شاسی از لوازم ضروری و کاربردی در تریلر می باشد که، شامل چند قطعه است و هر کدام از این قطعه ها وظایفی را بر عهده دارند.

پیچ چرخ خودرو وظیفه نگهداری چرخ را بر عهده دارد، هنگام خرید پیچ باید توجه داشته باشیم که پیچی که خریداری می کنیم متناسب با چرخ باشد تا بتواند چرخ را محکم نگه دارد.

عرضه کننده عمده پیچ و مهره چرخ در بازار

عرضه کننده عمده پیچ و مهره چرخ در بازار

پیچ و مهره چرخ از محصولات پرتولید می باشد. این محصول در کارخانه های زیادی با برند های مختلف تولید می شود. پیچ و مهره چرخ علاوه بر عرضه در نقاط مختلف کشور به بسیاری از کشور ها نیز صادر می شود که صادر کنندگان سود فراوانی به دست می آورند.

عرضه کننده پیچ و مهره چرخ، محصولات خود را به صورت عمده و جزئی با کیفیت بالا در اختیار مردم قرار می دهد.

این محصول با توجه به کاربرد هایی که دارد با قیمت مناسبی در سراسر کشور به فروش می رسد.

برای خرید این محصول به صورت عمده و جزئی می توانیم به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه کنیم و پیچ و مهره چرخ مورد نیاز خود را خریداری کنیم. خرید از فروشگاه های اینترتی معتبر موجب می شود واسطه ها حذف گردند و محصول با قیمت مناسبی در اختیار مردم قرار گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *