Rate this post

آیا با پیچ و مهره چرخ و انواع آن آشنایی دارید؟ این پیچ ها برای افزایش استحکام و مقاومت انواع چرخ و لاستیک استفاده می شوند و در مدل مدل های مختلفی موجود می باشند. یکی از انواع این محصولات پیچ و مهره چرخ عقب است که فروش عمده و تکی آن در همین مجموعه انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی شرایط فروش و قیمت روز می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

فروش پیچ و مهره چرخ عقب با قیمت روز

تفاوت انواع پیچ و مهره چرخ اتومبیل

تفاوت انواع پیچ و مهره چرخ اتومبیل همان گونه که ذکر شد، امروزه تنوع گوناگونی از پیچ و مهره های خودرو وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگی ها و کاربرد مخصوص به خود را دارد.

حال سوال این است که تفاوت های میان انواع پیچ ماشین چیست؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از مشتریان و خریداران پیش بیاید.

ابتدا باید بدانید که این پیچ ها در اشکال هندسی گوناگونی تولید می شوند که هر کدام از آنها ویژگی و کاربرد مخصوص به خود را داشته و برای قسمت خاصی از چرخ ماشین مورد استفاده قرار می گیرد.

پیچ و مهره ها در اشکالی مانند کروی و یا مربعی موجود می باشند که محل اتصال آنها با توجه به نوع پیچ متغیر بوده و ثابت نیست.

محل اتصال در پیچ های دایره ای معمولا مدور است اما این محل در پیچ های مربعی  فرم و شکل متفاوتی نسبت به نوع کروی دارد.

محل اتصال برخی از پیچ ها ممکن است دارای واشر های مخصوصی نیز باشد که وظیفه اصلی این واشر ها افزایش استحکام و مقاومت درونی پیچ می باشد.

اندازه این مهره ها نیز با یکدیگر متفاوت بوده و دسته بندی گوناگونی از نظر طول و عرض دارند. طول این پیچ ها تا حدود زیادی تابع نوع و مدل چرخ خودرو است.

توصیه می شود که قبل از خرید آنها ابتدا اندازه مهره را با ابعاد چرخ خود مقایسه کنید تا نسبت به مناسب بودن آن مطمئن شوید.

برخی از آنها در چرخ های عقب ماشین قرار می گیرند اما محل قرار گرفتن برخی دیگر در قسمت جلوی ماشین است.

قیمت عرضه مستقیم پیچ و مهره چرخ عقب

قیمت عرضه مستقیم پیچ و مهره چرخ عقب بسیاری از مشتریان مایل به کسب اطلاعات بیشتری درباره ی شرایط فروش و عرضه و قیمت محصولاتی مانند پیچ چرخ خودرو می باشند.

قیمت عرضه این دسته از محصولات با توجه به نوسانات اخیر بازار و ارز متغیر بوده و نمی توان نرخ ثابت و مشخصی را برای آنها تعیین نمود.

برای اطلاع از قیمت روز محصولاتی مانند پیچ چرخ دیزل می توانید لیست قیمت جدید را مشاهده کرده و یا این که با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *