Rate this post

پیچ و مهره چرخ توپی قطعه فلزی است که می تواند اندازه و کاربرد های مختلفی داشته باشد. اصولاً این عنصر فلزی از طریق سوراخ هایی عبور می کند که امکان پیوستن و رفع موارد را فراهم می آورد. آنها معمولاً از جنس استیل یا آهن با سختی یا کیفیت مختلف هستند. این محصولات از پرکاربرد ترین فراورده های صنعتی هستند. مجموعه ما اقدام به فروش انواع پیچ و مهره چرخ توپی به قیمت کارخانه نموده است.

مزیت استفاده از پیچ و مهره توپی

در اصل به عنوان مهره ضد انقباض شناخته می شود، پیچ و مهره توپی یک وسیله مکانیکی است که از مقاومت در برابر فشار و وزن قابل ملاحظه برخوردار است و در عین حال اصطکاک را به حداقل می رساند. پیچ معمولی، دارای اصطکاک بالا و مقاومت پایین تری نسبت به پیچ و مهره چرخ اسپرت است. شمع های مارپیچ وجود دارد که در خارج از هر دو پیچ و مهره شکل گرفته است، به این ترتیب که بلبرینگ های توپی بین آنها بچرخند. هنگامی که پیچ توپی می چرخد، یاتاقان توپی قبل از تغییر جهت به سیستم برگشتی حرکت می کند.

پیچ و مهره توپی توسط رودولف جی بوم در اواخر دهه ۱۹۲۰ اختراع شد. امروزه از آن ها در كاربردهای بی شماری برای ساخت استفاده می شود كه برخی از آنها شامل هواپیما، موشك، اتومبیل، پرینتر سه بعدی و ماشین آلات است.

پیچ های توپی مانند پیچ ​​های سرب به نظر می رسند، اما فقط اولی دارای یاتاقان توپ در داخل مهره است. در پیچ های سرب، مهره شامل یاتاقان های توپی نیست و به طور فعال نمی چرخد. پیچ های توپی از طرف دیگر حاوی مهره ای هستند که در آن یاتاقان ها برای پشتیبانی از بار و کاهش اصطکاک در گردش هستند.

پیچ های توپ از راندمان مکانیکی بالایی برخوردار هستند. آمارها نشان می دهد که پیچ های توپ تقریبا ۹۰٪ کارآمد هستند. به این معنی که آنها می توانند حرکت چرخشی برنامه را به حرکت خطی تبدیل کنند. در مقایسه با پیچ های سربی دارای بازده مکانیکی متوسط ​​فقط ۲۰٪ تا ۲۵٪ هستند. بر اساس این اعداد، به جرات می توان گفت پیچ های توپی بین سه تا چهار برابر بیشتر از انرژی تبدیل مکانیکی نسبت به پیچ های سرب هستند.

البته پیچ های توپ نیز حداقل اصطکاک ایجاد می کنند. دلیل این امر این است که آنها با مهره ای طراحی شده اند که در آن یاتاقان های توپی در گردش هستند. یاتاقان، سطح پیچشی صاف برای پیچ ایجاد می کند، در نتیجه اصطکاک را کاهش می دهد و متعاقباً طول عمر پیچ را افزایش می دهد.

قیمت جدید انواع پیچ و مهره چرخ توپی

 

 

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت جدیید انواع پیچ و مهره چرخ توپی و یا خرید این محصولات با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *