Rate this post

فروش عمده پیچ و مهره چرخ ایرانی استاندارد در تنوع بالایی انجام می شود. این محصولات برای امور متفاوتی به کار گرفته شده و از سوی دیگر، کارخانه جات گوناگونی هم در امور ساخت شان فعالیت می کنند. در نوشته حاضر در کنار این که شما را با مرکز اصلی فروش آشنا می کنیم، به معرفی کاملی از این محصول خواهیم پرداخت.

فروش عمده پیچ و مهره چرخ ایرانی استاندارد

آشنایی با استاندارد انواع پیچ و مهره

آشنایی با استاندارد انواع پیچ و مهره تا چه اندازه آشنایی با استاندارد انواع پیچ و مهره دارید؟ قبل از ارائه پاسخ به این پرسش، بگذارید به این موضوع اشاره کنیم که پیچ و مهره ها در واقع برای اتصال کردن دو شی چه فلزی، پلاستیکی و حتی چوبی به کار گرفته می شوند و به همین علت، انواع زیادی دارند. آنان از آلیاژی همچون برنج، مس و فلزاتی مانند استیل و فولاد ساخته می شوند.

اما استانداردسازی را کارخانه هایی که در این حوزه فعالیت می نمایند، طبق اصول خاصی پیش می برند.  دو روش در این زمینه وجود دارد که یکی سیستم DIN می باشد که فرم صنعتی آلمان بوده و شیوه دیگر سیستم ISO است که در واقع همان سازمان استاندارد جهانی است.

در سیستم اول شماره هایی مانند 10/9، 8/8 و 12/9 بیشتر این قطعات کاربردی را نشانه گذاری می کردند. اما در حال حاضر، سیستم ISO جایگزین DIN شده که بیشتر اتصالات بر همین اساس ساخته می شوند. اما پیچ ها برای این که بهتر شناخته شوند، به چهار وجه مشخص دارند که عبارت هستند از:

  • نوع گام و دنده
  • فاصله دو رخ رزوه
  • طول پیچ
  • نوع کله پیچ
  • قطر پیچ

خرید انبوه پیچ و مهره چرخ ایرانی در بازار

خرید انبوه پیچ و مهره چرخ ایرانی در بازار در بازار ایران امکان خرید انبوه پیچ و مهره چرخ ایرانی به آسانی انجام پذیر می باشد. از مرکز اصلی عرضه می توان راحت مهره چرخ تیبا یا پیچ چرخ خودروهای متفاوتی را به دست آورد، ضمن این که انواع چنین محصولاتی را ارائه دهنده در دسترس مشتری می گذارد.

این کالا، در سایزهای بسیار متنوعی ارائه می شوند و از سویی، کیفیت های گوناگونی هم دارد. بهترین پیچ ها آنانی اند که از متریال خوبی ساخته شده اند و زنگ نمی زنند و زود هرز نمی شوند. از سویی، مقاومت بالایی در برابر حرارت و سرعت بالا دارند.

باید گفت، خرید عمده را می توان با قیمت های مناسب و در بسته بندی هایی که به صورت سورت‌ شده پیچ و مهره ها عرضه می شوند، انجام داد. امروزه حتی می شود به روش های آنلاین و غیر حضوری هم کالا را سفارش داد.

این مجموعه، بهترین پیچ و مهره ها را با نرخ های منصفانه که طبق استانداردها ساخته شده اند، به سراسر ایران، پخش می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *