Rate this post

بوش فنر یا کمک فنر خودرو یکی از مهمترین تجهیزات خودرو است که نقش بسیار مهمی در عملکرد آن دارد. فروش عمده بوش فنر ساده و چاکدار که از بهترین انواع این محصول هستند، با قیمت ارزان و مناسبی انجام می شود و مشتریان می توانند این محصول را با کیفیتی فوق العاده خریداری کنند. با توجه به نقش مهمی که بوش فنر در خودرو دارد تولید کنندگان تلاش می کنند تا این محصول را در با کیفیت ترین حالت تولید کنند. 

فروش عمده بوش فنر ساده و چاکدار

مقایسه بوش فنر ساده و چاکدار

مقایسه بوش فنر ساده و چاکدار بوش فنر در انواع مختلفی تولید می شود. در بین انواع مختلف بوش، بوش فنر ساده و چاکدار از پر طرفدار ترین نمونه های این محصول هستند . این دو نوع محصول با یکدیگر تفاوت هایی جزئی دارند که اکنون به برخی از این تفاوت ها اشاره می کنیم :

بوش فنر ساده نسبت به بوش فنر چاکدار آسان تر نصب می شود و نیاز به تخصص خاصی ندارد؛ اما بوش فنر چاکدار از قطعات و قسمت های حساس تری ساخته شده است و به همین جهت نصب آن روی خودرو کار پیچیده تری است. 

بوش فتر چاکدار برای کنترل خودرو بهتر و مناسب تر است. به عنوان مثال این نوع کمک فنر سر صدا های خودرو را بیشتر کنترل می کند اما بوش ساده نمی تواند تا این حد از میزان سر و صدا ها کم کند. 

طول عمر و دوام بوش فنر چاکدار نسبت به بوش ساده بیشتر است و می توان برای مدت بیشتری از آن استفاده کرد. اما بوش ساده به دلیل استحکام و مقاومت کمتر نیاز به تعویض بعد از گذشت مدتی در حدود شش ماه دارد. 

بوش طبق پراید نیز معمولا از همین دو نوع کمک فنر است. پراید با استفاده از این قطعه عملکرد بسیار بهتری را از خود نشان می دهد و به همین جهت تولید کنندگان تلاش می کنند تا این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار عرضه کنند. 

خرید عمده بوش فنر ساده از تولید کننده

خرید عمده بوش فنر ساده از تولید کننده خرید عمده بوش فنر ساده و چاکدار از تولید کننده با قیمتی بسیار ارزان و مناسب امکان پذیر است. 

سنتربولت پیکان که یکی از انواع پیچ و مهره های مورد استفاده در کنار این بوش ها است نیز معمولا توسط تولید کنندگان در کنار این محصول تولید و در بازار عرضه می گردد. این قطعات در کنار هم نقش بسیار مهمی در عملکرد تمامی خودرو ها دارند. 

خرید این قطعات به صورت عمده بیشتر مورد توجه قرار دارد؛ زیرا قیمتی که برای این محصولات در خرید و فروش عمده در نظر گرفته می شود بسیار به صرفه تر و مناسب تر است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *