Rate this post

بوش برنجی گرافیتی: 

تولید کنندگان بوش برنجی گرافیتی محصولات خود را به صورت عمده در اختیار فروشگاه ها قرار می دهند و یا از طریق ثبت سفارش برای مشتریان خود ارسال می کنند. 

فروش عمده بوش برنجی گرافیتی با قیمت عالی

آشنایی با انواع بوش های برنجی

آشنایی با انواع بوش های برنجی بوش های برنجی : بوش های برنجی برای نرم و روان کار کردن قطعات صنعتی و معدنی و غیره می باشد. 

بوش های برنجی در سایز ها و قطعات گوناگون تولید می شوند و هر کدام دارای کارایی خاص خودشان می باشند. 

بوش های برنجی از مواد اولیه محکم و بادوامی ساخته می شود تا در اثر ضربات و تکان های شدید دچار گسستگی نشود. 

نحوه ساخت بوش های برنجی : ابتدا قطر قطعه مورد نظر را اندازه گیری می شود و سپس به وسیله قلاویز کردن بوش مورد نظر از برنج با آلیاژ مناسب ساخته می شود. 

نوع مواد اولیه مورد استفاده در ساخت بوش برنجی می بایست از کیفیت و آلیاژ مناسبی تهیه شده باشد برای این که در اثر فعل و انفعالات دچار خوردگی و سایش و شکستگی نشود و کارایی خود را از دست ندهد. 

برای ساخت بوش برنجی گرافیتی برای پوشش سطح بوش از چسب نباید استفاده کرد زیرا که در اثر فعالیت از هم جدا می شود. 

برای ساخت بوش برنجی می توان از مته نیز استفاده کرد و یک سری پولک برنجی در سایز ها و اندازه های مختلف را با انواع مته ها ساخت. 

فسفر برنز گرافیتی: برای نرم و روان کار کردن بیشتر بوش ها از ماده ای به نام فسفر برنز گرافیتی بر روی سطح بوش ها استفاده می شود. و این امر سبب روان تر کار کردن بوش ها در بین قطعات می‌ شود. 

بوش های استاندارد: بوش هایی که با آلیاژ های مناسب تولید می شوند و با ظرافت و زیبایی طراحی می شوند و طبق فرمول یکسانی ساخته می شوند بوش های استاندارد می باشند.  و از این بوش ها در قطعات حساس و مهم استفاده می شود. 

قیمت روز بوش برنجی گرافیتی در بازار تهران

قیمت روز بوش برنجی گرافیتی در بازار تهران فروش عمده بوش برنجی گرافیتی  به قیمت روز در بازار تهران : انواع  بوش های برنجی گرافیتی در تولیدی ها و کارخانه های ریخته گری و تراشکاری ساخته می شوند و این محصولات به وسیله ثبت سفارش آنلاین بدون واسطه و به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می گیرند .

فروشندگان این محصول برای حذف واسطه ها محصولات خود را با ثبت سفارش و پیش خرید برای سهولت در کار و در تمامی نقاط تهران در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند . و این محصول را به مقصد مشتریان ارسال می کنند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *