Rate this post

بوش برنجی فنر چیست و چه کاربردهایی دارد؟ این محصولات اغلب در چه صنایع ای مورد استفاده قرار می گیرند و از کجا می توان جدیدترین مدل های تولیدی با قیمت مناسب خریداری کرد؟ در تهران فروش انبوه انواع بوش با شیوه های مدرن مزیت هایی را برای فعالین و خریداران در پی دارد که به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

فروش انبوه بوش برنجی فنر در تهران

تفاوت بوش برنجی فنر و معمولی

تفاوت بوش برنجی فنر و معمولی بوش فنری یا هلی کویل به نوعی مفتول از جنس فولاد ضد زنگ یا برنج است که دارای شکل فنری مانند است. این محصول انتخاب مناسبی جهت جایگزینی با انواع رزوه های مادگی اینچی و میلیمتری را دارا می باشد. به طور کلی بوش فنری در دو نوع معمولی و خود قفل یا همان خودکار تولید می شود که نوع خود قفل دارای مقطعی شش ضلعی است. این مقطع موجود می شود تا پیچ محکم جذب شود و بر اثر حرکت های اضافه به هیچ عنوان باز نشود. مدل های معمولی بیشتر شبیه به رزوه های معمولی هستند که انواع پیچ ها راحت تر در آنها قفل و سفت می شوند.
از آنجایی که در تولید این بوش ها از هیچ گونه حرارت استفاده نمی شود، مقاومت کششی آنها در افزایش می یابد. به گونه ای که انواع بوش فنری تا 145 کیلو پوند بر مترمربع دارای مقاومت کششی است. از جمله مهمترین موارد استفاده از انواع بوش برنجی فنری نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مناسب برای تولید قطعات جدید به ویژه در فلزات سبک
  • تعمیر انواع رزوهای صدمه دیده
  • امکان بازسازی تولیداتی که از رده خارج شده اند.
  • قابلیت استفاده در کارگاه های فلزکاری، متالوژی، ماشین سازی و …

انواع بوش برنجی فنر و معمولی در درازمدت دوام و پایداری بالایی در برابر عوامل محیطی دارند. همچنین در تولید آنها از بهترین انواع آلیاژهای مس، آهن و … استفاده می شود که افزایش عمر مفید آنها را به همراه دارد.

قیمت عمده بوش برنجی فنر

قیمت عمده بوش برنجی فنر تولید بوش برنجی و دیگر نمونه های پرمصرف در کشور به علت فعالیت گسترده شرکت های سازنده قطعات فلزی در حال افزایش است. در این میان یکی از محصولات جدید با کارآیی متمایز بوش فسفر برنز است که دارای طراحی استاندارد برای روانکاری مناسب می باشد.
باید خاطر نشان کرد که قیمت عمده بوش ها بسته به نوع فلز و آلیاژ بکار رفته در تولید آنها تعیین می شود. همچنین سایز، درجه کیفی و حجم انبوه یا پایین سفارشات نیز نقش مهمی در افزایش و کاهش این محصولات دارند.
امروزه در تهران و دیگر کلان شهرها امکان سفارش و خرید مستقیم انواع بوش برنجی فنر به صورت آنلاین و اینترنتی وجود دارد. بهره مندی از مزیت های این شیوه موجب شده تا متخصصان این مرکز نیز اقدام به امر فروش عمده و خدمات پس از فروش در مورد این محصولات نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *