Rate this post

تاریخچه بوش فنر رزوه دار را به انقلاب صنعتی که در اروپا شکل گرفت نسبت داده اند.

از جمله تجهیزات صنعتی می توان به بوش اشاره کرد که خود در دو نوع معمولی و خود قفل تولید و روانه بازار مصرف می گردد.بوش فنر رزوه دار در این مرکز تولید شده و شما می توانید برای تهیه آن با این فروشگاه در تهران تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

فروشگاه بوش فنر رزوه دار در تهران

موارد مصرف و کاربرد بوش فنر رزوه دار

موارد مصرف و کاربرد بوش فنر رزوه دار

رزوه، شیاری می باشد که بر روی سطح پیچ و مهره به وجود می آورند تا این پیچ و مهره ها به خوبی در جای خود قرار بگیرند و استحکام کافی را داشته باشند.

هلی کویل یک تکه فلز ضد زنگ می باشد که به شکل فنر، پیچیده شده و از آن می توان در جایگزین کردن این قطعه در همه رزوه ها استفاده کرد.

هنگام تولید کردن قطعاتی با فلز سبک مثل آلومینیوم از هلی کویل یا همان بوش استفاده می شود و در تعمیر رزوه های آسیب دیده موثر است. 

از بوش در صنایع مختلفی مانند اتومبیل سازی، متالوژی و هر صنعتی که کاربرد پیچ و مهره در آن زیاد باشد، مورد استفاده قرار می گیرد ، مانند سر سیلند و بستن محل تخلیه روغن ماشین ها.

چنانچه در جایی با یک مهره هرز، روبرو شدید در وهله اول قطر آن را تشخیص داده و سپس از مته ای که قطر مناسبی داشته باشد، برای بیرون آوردن آن استفاده کنید و ترمیم مهره از موارد مصرف آن می باشد. باید در جعبه مته بوش، انواع مته را داشته باشید تا در کار شما توقفی صورت نگیرد.

انواع بوش فنر رزوه دار در بازار

انواع بوش فنر رزوه دار در بازار

با پیشرفتی که در صنایع مختلف صورت گرفته و در بازار انواع بوش، می توان انواع فنر رزوه دار را نیز پیدا کرد.

این تجهیزات در این مجموعه با برند ایرانی تولید و روانه بازار مصرف می شوند.

شما می توانید با مراجعه به این مرکز، کالای مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایید،

خرید از این مجموعه می تواند به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم صورت پذیرد که انتخاب شیوه خرید بر عهده مشتری می باشد،

البته قیمت این محصولات صنعتی به نوسانات بازار و شرایط اقتصادی هم بستگی داشته و نمی توان قیمت مشخصی را برای آنها ذکر کرد.

در گذشته ای نه چندان دور این محصولات از کشور های دیگر و به صورت خیلی محدود وارد می شد ولی امروزه برند های ایرانی زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که در مواردی هم به خارج از کشور صادرات دارند.

قیمت سنبه برش هم در این مرکز مشخص می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *