3.6/5 - (14 امتیاز)

پیچ و مهره ها یکی از قطعات ضروری برای وسایل مختلف می باشند که باعث اتصال بین قسمت های گوناگون یک دستگاه می شوند. یکی از پیچ و مهره های کاربردی، پیچ و مهره چرخ خودرو می باشد که دارای نمونه های متنوعی است و به دلیل کاربرد فراوان و عملکرد مناسب امروزه از فروش بالایی برخوردار می باشد. فروشنده پیچ و مهره چرخ مشهد در تبریز این محصول را به صورت حضوری و یا غیر حضوری به مشتریان ارائه می کند.

فروشنده پیچ و مهره چرخ مشهد در تبریز

مشخصات و اندازه ی انواع پیچ و مهره چرخ

مشخصات و اندازه ی انواع پیچ و مهره چرخ همان طور که می دانید پیچ و مهره های مورد استفاده در چرخ خودرو دارای انواع مختلفی هستند و از نظر سایز، اندازه و مدل با هم متفاوت می باشند. به طور مثال سایز پیچ های عقبی خودرو نسبت به چرخ جلویی بزرگتر بوده و شکلی مخروطی دارند ولی پیچ های چرخ جلو مدور و تخت بوده و اندازه ای کوچک تر دارند.
مشخصات انواع پیچ و مهره چرخ چیست؟ تنوع بالایی در سایز و اندازه دارند. قابلیت استفاده در قسمت های مختلف ماشین را دارند. باز و بسته کردن آن بسیار راحت است. عمدتا از جنس فولاد ساخته می شوند و به همین علت بسیار محکم و مقاوم می باشند.
قطعات مختلف چرخ را به خوبی به هم وصل می کنند و از جدا شدن آنها پیشگیری می کنند. در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند و دچار زنگ زدگی نمی شوند. در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند همچنین دوام و استحکام بسیار خوبی دارند.

فروش پیچ و مهره چرخ مشهد

فروش پیچ و مهره چرخ مشهد فروش پیچ و مهره چرخ مشهد با کیفیتی درجه یک و قیمتی ایده آل توسط همین شرکت صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال کالا با مشاوران ما در ارتباط باشید. در این مرکز امکان مشاوره قبل از خرید برای مشتری فراهم می باشد تا با شناخت و آگاهی کافی محصول مورد نطر را خریداری نماید و پس از ثبت سفارش، محصول به نشانی او ارسال می گردد و از پرداخت هزینه های اضافی و جانبی در رفت و آمد پیشگیری می شود.
لازم به ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده امکان پذیر می باشد که قیمت ارزان تر از خرید جزیی است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد. این روزها شرکت های تولیدی معتبری در زمینه تهیه انواع پیچ چرخ خودرو در حال فعالیت می باشند و با استفاده از متریال مرغوب و با رعایت استانداردهای لازم این محصول را در سایز و ابعاد متنوع طراحی و تولید می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *