2/5 - (2 امتیاز)

پیبچ و مهره ها یکی از قطعات لازم و بسیار ضروری برای چرخ خودروها می باشند. این محصول دارای انواع و اقسام گوناگونی بوده و با توجه به کاربرد فراوان و کارایی مطلوب دارای مشتریان زیادی بوده و از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. فروشنده پیچ و مهره چرخ ایرانی از فروش این محصول سود خوبی می برد. در ادامه مبحث از انواع پیچ و مهره چرخ و قیمت عمده این محصول به بحث و بررسی خواهیم پرداخت.

فروشنده پیچ و مهره چرخ ایرانی

آشنایی با انواع پیچ و مهره چرخ

آشنایی با انواع پیچ و مهره چرخ انواع پیچ و مهره های مورد استفاده در چرخ خودرو از نظر شکل و سایز با هم متفاوت می باشند و پیچ های چرخ عقب از لحاظ طولی بزرگتر می باشند. پیچ و مهره های چرخ جلویی به شکل تخت و چرخ عقبی مخروطی شکل می باشند همچنین سایز پیچ های چرخ عقبی بزرگتر می باشد.
این پیچ ها  ارای ضخامت یکسانی می باشند و برای دوام و استحکام بالا از مواد اولیه مرغوب ساخته می شوند. این محصولات ضد زنگ می باشند  و در اثر برخورد با رطوبت و آب دچار زنگ زدگی نمی شوند.
تنوع بالایی در سایز و اندازه دارند و در قسمت های مختلف خودرو قابل استفاده می باشند. از جنس فولاد تهیه می شوند که مقاومت بالایی دارند. از جدا شدن قطعات مختلف چرخ پیشگیری می کنند. به راحتی می توان در هنگام تعمیر آنها را باز و بسته کرد و دارای وزنی سبک می باشند.

قیمت عمده پیچ و مهره چرخ ایرانی

قیمت عمده پیچ و مهره چرخ ایرانی قیمت پیچ و مهره چرخ به پارامترهای متعددی وابسته است و از مهمترین آنها می توان به کیفیت و جنس مواد اولیه ساخته شده این محصول اشاره کرد همچنین روش خرید و فروش، انداز ه وسایز این محصول، نوع آن، برند و شرکت سازنده این محصول، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی حاکم بر کشور و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار هستند.
قیمت عمده انواع پیچ و مهره نسبت به قیمت جزیی آن بسیار مناسب تر می باشد و به همین دلیل امروزه اغلب مشتریان استقبال بسیار خوبی از این نوع خرید می کنند، چرا که هزینه کمتری پرداخت می کنند همچنین فروشنده سریع تر محصول خود را به فروش می رساند.
یکی از راه های آسان برای استعلام قیمت انواع پیچ و مهره تماس با کارشناسان همین سایت می باشد و ضمن اطلاع از قیمت می توانید از راهنمایی های آنها برای خریدی بهتر استفاده کرده و در صورت تمایل کالای مورد نظر را سفارش دهید تا به نشانی شما ارسال گردد و از اتلاف وقت و انرژی نیز پیشگیری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *