5/5 - (2 امتیاز)

فروشنده سنتربولت سایز – در تهران این محصول را با قیمت های رقابتی و با شرایط فوق العاده در اختیار خریداران قرار می دهد. این محصول در بین انواع سنتربولت ها در راستای داشتن تنوع بالا، فروش بالایی به خود اختصاص می دهد.

فروشنده سنتربولت سایز - در تهران

وظیفه سنتربولت در خودرو ها

وظیفه سنتربولت در خودرو ها وظیفه سنتربولت در خودرو ها چیست ؟ در راستای پاسخ به این سوال می توان گفت در خودرو های قدیمی از یکسری فنر های تخت فولادی استفاده می شده است که این فنر ها  به شکل خمیده روی هم قرار می گرفتند و به آنها به اصطلاح سنتربولت گفته می ‌شود. این نوع اتصالات در سیستم تعلیق با اتصالی در وسط، ابتدا و انتها روی هم بسته می ‌شوند و این فنرها روی محور های خودرو محکم می گردند.

سنتربولت در واقع وظیفه گوشواره را دارد و امکان تغییر توان فنر که در راستای اثرات نوسانات خودرو انجام می‌شود بر عهده این قسمت از ماشین می باشد.

از دیگر وظایف مهم سنتربولت ها می توان به استفاده از آنها در زیر اتاقک و تحمل وزن اتاقک اشاره کرد. سنتربولت ها با نصب زیر اتاقک می توانند تعادل ماشین را حفظ کرده و آن را در زمان راه رفتن در حالت متعادل نگه دارند. استفاده از سنتربولت ها با کیفیت بالا باعث در تعادل نگه داشتن فنرها می باشد و در نهایت ماشین با عملکرد بهتری به کار خود ادامه می‌ دهد.

بهترین قیمت سنتربولت سایز – در بازار

بهترین قیمت سنتربولت سایز - در بازار بهترین قیمت سنتربولت در بازار، در برند های ایرانی به مشتریان معرفی می شود. سنتربولت ها در کارخانه های زیادی از کشور تهیه می ‌شوند که علاوه بر فروش در بازار های داخلی در بازار های صادراتی نیز معرفی می‌ شوند. سنتربولت ها با نام های مختلفی در بازار به فروش می رسند. به عنوان مثال از این محصول به عنوان بادگیری فنر شمش و به عنوان شاه فنر پیکان نیز یاد می ‌شود زیرا سنتربولت ها بیشتر در خودرو های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تولید کنندگان انواع سنتربولت در راستای عرضه بهتر این محصول در بازار با قیمت های مناسب به راه اندازی وب سایت های اینترنتی مشغول شدند و  این محصول را در کیفیت های بالا  و با قیمت های خیلی پایین نسبت به بازار های حضوری به مشتریان ارائه  می دهند.

سایت های راه اندازی شده در بستر اینترنت از طرف خود تولید کنندگان و کارخانه داران طراحی و مدیریت می شود و این محصولات در این مراکز به قیمت درب کارخانه به مشتریان معرفی می گردد. مزیت های ویژه ای در فروشگاه های عرضه اینترنتی این محصول برای مشتریان در نظر گرفته می‌ شود که در نهایت می‌توان به تخفیفات ویژه و تضمین کالا بعد از فروش اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین شرکت ما در ارتباط باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *