5/5 - (2 امتیاز)

استفاده از پیچ و مهره مرغوب در ساخت و تولید قسمتهای مختلف خودروهای سنگین اهمیت فراوانی دارد. خوشبختانه فروشنده اصلی انواع پیچ و مهره چرخ مایلر با سالها تجربه، اقدام به عرضه انواع با کیفیت این محصولات در تمام نقاط کشورمان می نماید. ارائه پیچ و مهره های مقاوم و استاندارد که از خواص بی نظیری در مقابله با فشار و زنگ زدگی برخوردارند همراه با قیمتهای مناسب باعث استقبال فراوان خریداران شده است.

 

مشخصات قابل توجه پیچ و مهره کامیون

بهره بردن از انواع پیچ و مهره می تواند به بالا بردن استحکام قسمتهای مختلف خودرو منجر گردد. این قطعات با محکم کردن رینگ و لاستیک بر روی قسمتهای مشخص بر محورهای پیش برنده کامیون باعث حرکت وسیله نقلیه می گردد.

در صورتی که پیچ و مهره بکار رفته از کیفیت بالایی برخوردار نباشد می تواند باعث بروز خسارت های جبران ناپذیر جانی و مالی شود. به همین علت در طول سالها، شرکت های سازنده قطعات خودروهای سنگین با بهره بردن از تکنولوژی روز دنیا و انجام آزمایشات متعدد به افزایش کیفیت قطعات پرداخته اند. در این مطلب به تشریح مشخصات پیچ و مهره کامیون میپردازیم :

  • پیچ و مهره کامیون می بایست از جنس فولاد کم کربن و بسیار سخت باشد تا بتواند وزن وسیله نقلیه را به راحتی تحمل نماید.
  • همچنین می بایست از مقاومت کششی و خمشی بسیار بالایی نیز برخوردار باشد تا بر اثر حرکت مداوم چرخ ها، دچار تغییر شکل و شکستگی نگردد.
  • از دیگر ویژگیهای این قطعه مهم و پرکاربرد می توان به خاصیت ضد آب بودن آن اشاره کرد که باعث می گردد از سولفاته شدن پیچ و مهره جلوگیری شود.
  • دارا بودن رزوه های منظم که از عمق مناسبی نیز برخوردار باشند می تواند باعث بالا رفتن مقاومت و کیفیت پیچ و مهره گردد.
  • از دیگر ویژگیهای این محصولات می بایست به ارتفاع و قطر استاندارد آنها اشاره کرد که باعث حرکت درست چرخ ها و بالا بردن امنیت کامیون می شود.

با توجه به موارد ذکر شده پیشنهاد میکنیم برای خرید پیچ و مهره به مرکز معتبر فروش این محصولات در کشورمان که بصورت اینترنتی نیز در حال فعالیت است مراجعه نمایید.

بازار پخش پیچ و مهره چرخ مایلر

بازار پخش پیچ و مهره چرخ مایلر در تمام نقاط ایران، دارای رونق بسیار زیادی است. به دلیل وجود تعداد بالای این کامیون در کشورمان، تامین قطعات مختلف این وسیله نقلیه پرطرفدار، بخصوص پیچ و مهره، از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد. خوشبختانه مرکز پخش این قطعات پر مصرف با عرضه مستقیم و بی واسطه آن با قیمتهای مناسب و کیفیت بسیار بالا در حال فعالیت می باشد. خریداران محترم می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این مجموعه اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر خود نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *