Rate this post

پیچ و مهره چرخ عقب در هر خودرو مختص به همان خودرو بوده و بر اساس وزن، نوع کاربرد، توان تولیدی و … برای آن خودرو طراحی شده است که یک سری از اصول باید در برخورد با پیچ و مهره چرخ خودرو رعایت شود تا از آسیب ها و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

عمده فروشی پیچ و مهره چرخ عقب

مزیت ها و معایب پیچ چرخ فولادی

مزیت ها و معایب پیچ چرخ فولادی پیچ چرخ وسیله ای برای نگهداری و سفت نگه داشتن رینگ و لاستیک به صفحه محور که همان کاسه چرخ است، می باشد.

اکنون اگر تصور کنید که تمام وزن خودرو و سرنشینان، روی چرخ خودرو قرار می گیرد و در این جا نقش مهم و حیاتی پیچ چرخ خودرو مشخص خواهد شد.

پیچ چرخ خودرو از جنس های مختلفی نظیر فولاد، فولاد ضد زنگ، فولاد آلیاژی، سیلیکون برنز، برنجی، آلومینیومی، روی اندود، گالوانیزه داغ و کروم ساخته می شود که ما در این قسمت قصد داریم به مزایا و معایب پیچ چرخ فولادی بپردازیم.

فولاد جزو جنس های رایج برای ساخت پیچ و مهره خودرو می باشد که این پیچ ها هم به صورت خام و هم با پوشش های مختلف از جمله گالوانیزه، کروم و آبکاری روی تولید می شوند.

پیچ های فولادی دارای چهار درجه استحکام 2، 5، 8 و فولاد آلیاژی می باشد که پیچ های فولادی آلیاژی مورد عملیات حرارتی قرار گرفته و در عین حال که استحکام بسیار بالایی دارند اما شکننده نیز می باشند. 

پیچ های فولادی ضد زنگ که در واقع آلیاژی از آهن کم کربن و کروم است برای مقاومت در برابر خوردگی تولید می شود.

این تصور وجود دارد که فولاد ضد زنگ از آهن قوی تر می باشد اما از آن جا که کربن موجود در آن ها کم می باشد که در هنگام عملیات حرارتی قادر به سخت کاری نیست و هنگام نصب نیز بسیار نسبت خرابی حساس هستند.

قیمت پیچ و مهره چرخ عقب عمده

قیمت پیچ و مهره چرخ عقب عمده مجموعه ما عرضه کننده پیچ و مهره چرخ عقب خودروهای مختلف از جمله پیچ و مهره چرخ تیبا، پژو، رنو، پراید و … به صورت عمده می باشد.

قیمت پیچ و مهره چرخ عقب خودرو با توجه به جنس پیچ و مهره، نوع خودرو، سایز و قطر پیچ متفاوت می باشد همچنین بر اساس کشور تولید کننده انواع پیچ و مهره چرخ خودرو ایرانی، ترکی، هندی و چینی در بازار ایران موجود می باشد و همین عامل نیز بر قیمت پیچ و مهره خودرو اثر گذار است.

با خرید عمده پیچ و چرخ عقب خودرو می توانید از تخفیفات ویژه برخوردار شوید و خرید ارزان تری را تجربه کنید همچنین امکان خرید اینترنتی از طریق همین سایت برای رفاه حال شما مشتریان گرامی فراهم شده است.

برای دریافت آخرین قیمت ها، دریافت راهنمایی های لازم در خصوص خرید و ثبت سفارش با ما در تماس  باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *