Rate this post

بازار عرضه پیچ و مهره چرخ توپی گرم و پر رونق می باشد. برای خرید انواع پیچ و مهره چرخ توپی می توانید به صورت مستقیم و اینترنتی اقدام به خرید کنید. خرید به صورت اینترنتی به دلیل بدون واسطه بودن برای خریدار بسیار سود آور می باشد.

عرضه کننده پیچ و مهره چرخ توپی در تهران

مزیت های پیچ و مهره چرخ توپی

مزیت های پیچ و مهره چرخ توپی پیچ و مهره چرخ توپی کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارند. به دو گروه نوک تیز و نوک صاف تقسیم می شوند. این نوع پیچ ها مقاومت بالایی در برابر ضربه و زنگ زدگی ها دارند. با استفاده از پیچ و مهره می توان اتصالات محکم را به هم وصل کنید. پیچ و مهره در اندازه و قطر های مختلفی تولید می شود.

مهم ترین مزایای پیچ و مهره توپی مقاومت و کارایی بالای آن می باشد. به طور کلی مهمترین مزیت های پیچ و مهره توپی عبارت هستند از؛

  • مقاومت بالایی کششی پیچ
  • پیچ مناسب برای اتصالات صفحه های چوبی وجود دارد.
  • پیچ ها در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم تر از انواع میخ می باشد.

پیچ در حالت طولی مقاومت بسیار بالایی دارد. پیچ و مهره توپی در برابر فشار کششی مقاومت بالای دارند. و باعث جلوگیری از جدا شدن دو قطعه از یک دیگر می شود.

پیچ و مهره در جاهای که سازه های چوبی در تنش و بار زیادی هستند یا بار زیادی به محل اتصال آن ها وارد می شود بسیار کاربردی هستند. پیچ و مهره ها در اندازه و قطر های خیلی بزرگتری نسبت به پیچ های رایج چرب تولید می شوند. و با ترکیب مهره می توان یک اتصال خیلی قوی ایجاد کرد. از نمونه این اتصال در خانه های چوبی، آلاچیق و پرگولا، پل چوبی، سازه های گلولام و.. استفاده می شود.

در صنایعی ماند ساخت مصنوعات چوبی با ام دی اف با توجه به چگالی و سفتی ام دی اف از روشی تلفیقی استفاده می شود. به این صورت که سوراخی با قطر کمی کمتر از پیچ روی م دی اف ایجاد شده و سپس از پیچ نوک تیز برای اتصال در قطعه استفاده می شود.

قیمت روز پیچ و مهره چرخ توپی در بازار تهران

قیمت روز پیچ و مهره چرخ توپی در بازار تهران قیمت توپی چرخ جلو به دلیل تحریم های اقتصادی و افزایش دلار در حال نوسان می باشد. برای اطلاع از قیمت به روز پیچ و مهره می توانید به وب سایت های اینترنتی اقدام کنید.

برای خرید پیچ و مهره می توانید به صورت مستقیم و اینترنتی اقدام به خرید کنید. خرید به صورت اینترنتی به دلیل بدون واسطه بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار سود آور می باشد.

خریدار می تواند با کمترین هزینه باکیفیت ترین محصول را خریداری کند. خرید اینترنتی مزایای بسیاری برای خریدار به همراه دارد از جمله جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی خرید آسان و ارزان، جلوگیری از آلودگی هوا و ترافیک را به همراه دارد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *