Rate this post

عرضه کننده پیچ و مهره چرخ تریلر در مشهد با عرضه انواع پیچ و مهره های چرخ های این ماشین ها با سایز های گوناگون موجب شده است که بیش تر خریداران این محصول به این مرکز مراجعه کنند و انواع مختلف این پیچ و مهره ها را به صورت عمده و با کیفیت بالا خریداری نمایند.

معرفی انواع پیچ و مهره چرخ تریلر

 

پیچ و مهره تریلر در اندازه ها و سایز های گوناگون با شیارهای مختلفی هستند که هر کدام با توجه به مکانی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرند اندازه‌ ها و شیارهای کوچک و بزرگ دارند. این پیچ و مهره ها شامل لقمه چرخ، کرپی و قطعات زیر شاسی چرخ و تریلر می‌ باشند.

این محصولات در بازار کشورمان دارای تنوع بالا در قیمت و مارک هستند که شما می‌توانید با توجه به خودرو مورد نظر انواع مختلف آن را در بازارهای داخلی کشور نیز تهیه نمایید. انواع پیچ و مهره ها که شامل پیچ و مهره های چرخ عقب و چرخ جلو و قامه جلو و قامه عقب می باشند توسط شرکت‌های داخلی کشور تولید شده اند انواع مختلف این پیچ ها از جنس مواد اولیه مرغوب و باکیفیت هستند که بیش تر آن ها از آلیاژ فولاد می باشند که در مرور زمان فرسوده نمی‌ شوند و زنگ نمی زنند. به همین دلیل است که عمر ماشین های تریلر بسیار زیاد می باشد و قطعات آن ها خیلی دیر خراب می شوند.

پیچ چرخ دیزل یکی دیگر از محصولاتی که در داخل کشور با کیفیت بالا تولید می شود  که هم در بازارهای داخلی فروش خوبی دارد و هم در بازارهای بین‌المللی نیز افراد زیادی از خرید این محصول استقبال می کنند. با توجه به تولید انبوه این محصولات در کشور سالانه حجم بالایی از این اجناس با مرغوبیت به کشورهای همانند ترکیه و روسیه نیز صادر می شود.

خرید بهترین پیچ و مهره به قیمت کارخانه

 

شما می توانید با خرید بهترین پیچ و مهره به قیمت کارخانه از این مرکز توزیع علاوه بر این که پیچ و مهره ها را با کیفیت بالا خریداری می‌کنید از قیمت های مناسب این محصولات نیز بهره مند گردید. فروشندگان با خرید مستقیم محصولات از کارخانه آن‌ ها را با درصد سود کمی به فروش می رسانند.  همچنین این افراد برای کسانی که انواع مختلف این محصولات را به صورت عمده خریداری می‌ کنند نیز تخفیفاتی ارائه می‌ دهند و همین امر موجب می‌ شود که مشتریان بیش تری را جذب نمایند. این محصولات با توجه به جنس و سایز مورد نظر دارای قیمت های گوناگونی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *