Rate this post

امروزه، میزان خرید لقمه چرخ تریلر از تولید کننده به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است؛ این محصول دارای کاربرد های متنوعی است و با توجه به مقاومت بالایی که در برابر زنگ زدگی و سایش از خود نشان می دهد، توانسته است نظر افراد مختلفی را نسبت به خود جلب نماید.

خرید لقمه چرخ تریلر از تولید کننده

انواع سایز های لقمه چرخ برای تریلر و کامیون

انواع سایز های لقمه چرخ برای تریلر و کامیون ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفیدی را در مورد سایز انواع لقمه چرخ کامیون در اختیارتان قرار دهیم تا اطلاعات لازم را به دست آورید و آگاهی شما در این زمینه، بالا تر رود؛ پس لطفا تا انتهای کلام ما را همراهی فرمایید.

سایز لقمه چرخ های تولید شده ی موجود در بازار برای تریلر و کامیون، کاملا متنوع و متفاوت می باشد اما به طور کلی در ضخامت های 12، 13، 14، 16، 18، 19، 20، 22، 23، 24، 25، 28، 30، 31 و 32 سانتی متری ساخته می شوند تا با اکثر مشاغل همخوانی داشته باشند.

طول این لقمه ها از چند سانتی متر تا حدود یک و نیم متر را شامل می شوند و باعث افزایش کارکرد چرخ و کاهش صدا های ناخوشایند طی حرکت کردن ماشین خواهند شد و آلودگی های صوتی را به میزان قابل توجهی کاهش می بخشند.

به هنگام خرید این محصولات، دقت کنید که حتما باید از اجناس فلزی تهیه شده باشند تا بعد از سالیان سال هم به همان صورت اولیه بتوانند ظاهر و کارکرد خود را حفظ کنند؛ پس جدا از سایز و اندازه، حتما به این موضوع هم توجه فرمایید تا بعد ها دچار پشیمانی نشوید.

فروش عمده لقمه چرخ تریلر

فروش عمده لقمه چرخ تریلر ما در این سایت، اقدام به فروش لقمه چرخ تریلر با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت ها کرده ایم و از طریق همکاری با معتبر ترین تولید کنندگان و کارخانه دار های فعال موجود در سطح کشور، خوشبختانه تا به امروز توانسته ایم که نظر همراهان و مشتریان خود را به خوبی جلب نماییم.

پس در صورتی که قصد خرید و یا دریافت این محصولات به صورت مستقیم و بدون نیاز به هیچ گونه واسطه ای را دارید، می توانید به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته به فروشگاه های آنلاین ما مراجعه فرمایید و از تمامی آن ها دیدن کنید؛ در نهایت، بعد از انتخاب محصول، دکمه ی ثبت را فشار دهید تا به سبد کالایتان افزوده گردد و در اسرع وقت در اختیارتان قرار داده شود.

جهت کسب آگاهی های بیش تر، به وسیله ی شماره تلفن های درج شده در صفحه با همکاران واحد فروش و یا پشتیبانی تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *