Rate this post

خرید بوش فنر استاندارد به قیمت کارخانه از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش این محصول امکان پذیر می باشد. این قطعه در دو جنس فلزی و پلاستیکی تولید می شود و به دلیل اختلاف در جنس، دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشد. خریداران برای تهیه بوش فنر باکیفیت و قیمت مناسب بهتر است به صورت مستقیم و عمده از مراکز پخش رسمی و معتبر این محصول اقدام به خرید نمایند.

خرید بوش فنر استاندارد به قیمت کارخانه

نحوه تشخیص استاندارد بودن بوش

نحوه تشخیص استاندارد بودن بوش

بوش از قطعات اصلی خودرو می باشد و نقش آن انتقال انرژی از یک قطعه به قطعه متحرک دیگر است. بوش به عنوان عایق و لرزه گیر عمل کرده و باعث کاهش ارتعاش و لرزه در خودرو می گردد. جهت منطبق نمودن قطعات متحرک و ثابت کفشک های موجود در فنر خودرو از میل راهنما و بوش استفاده می شود.

بوش استاندارد بایستی از نظر ابعاد، روش روان کاری جهت پایین آوردن امکان اصطکاک با میل راهنما، جنس مواد اولیه و شیوه اتصال به کفشک ها و میل راهنما با دقت بسیار بالا تنظیم شود تا مکانیزم عمل آن به خوبی صورت گیرد. عوامل زیادی به تشخیص استاندارد بودن بوش کمک می نمایند که در زیر به مواردی از آن ها اشاره می شود:

  • بایستی بر روی بسته بندی بوش علامت استاندارد و هولوگرام اصالت کالا حک شده باشد.
  • در بوش استانداردی که از مواد اولیه و آلیاژهای مرغوب استفاده شده باشد ظاهر قطعه یک نواخت و براق می باشد.
  • هنگام لمس قطعه، صاف و صیقلی بودن سطح آن به وضوح حس می گردد.
  • جوشکاری قطعه یک دست و بدون درز می باشد.
  • قطعه به خوبی پرداخت شده و هیچ گونه زائده در آن دیده نمی شود.
  • پرچ کاری و تنظیمات سایز بوش استاندارد بسیار دقیق است.
  • کیفیت بسته بندی و حروف حک شده بر روی بوش استاندارد بسیار مرغوب و منظم می باشد.

قیمت روز بوش فنر استاندارد در بازار تهران

قیمت روز بوش فنر استاندارد در بازار تهران قیمت روز بوش فنر استاندارد در بازار تهران به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به نوسانات ارز، جنس، کیفیت، برند و نوع مصرف آن اشاره نمود، همچنین قیمت روبند قالب نیز در نحوه قیمت گذاری بوش فنر استاندارد تأثیر بسزایی دارد.

هنگام خرید این محصول برای اطمینان از قیمت روز آن بهتر است از مراکز رسمی استعلام قیمت شود و خرید از مرکز پخش معتبر انجام گیرد. این امر موجب می شود بوش فنر در کیفیتی مطمئن و استاندارد و قیمتی مناسب خریداری گردد. بهترین گزینه جهت تهیه این محصول، خرید نمودن از مرکز پخش به صورت اینترنتی می باشد که این شیوه خرید باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خریدار می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *