Rate this post

امروزه میزان خرید پیچ و مهره چرخ عقب، به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و این محصولات با قیمت های متفاوتی بسته به کیفیت، میزان تقاضا، نحوه ی فروش و… عرضه می شوند و در اختیار متقاضیان قرار می گیرند. مقاومت بسیار بالای این محصولات در برابر زنگ زدن و خوردگی، باعث شده که روز به روز به میزان طرفداران آن افزوده گردد.

جدیدترین قیمت پیچ و مهره چرخ عقب

تفاوت میان پیچ و مهره چرخ عقب و جلو

تفاوت میان پیچ و مهره چرخ عقب و جلو ما در این مطلب قصد داریم به بررسی تفاوت های پیچ چرخ خودرو در قسمت عقب و جلو با همدیگر بپردازیم تا سطح آگاهی شما در این زمینه بالا تر رود و بتوانید پاسخ تمامی سوال های خود را از درون آن استخراج نمایید؛ پس لطفا تا انتهای کلام ما را همراهی فرمایید به امید آن که برایتان مفید و موثر واقع گردد.

تفاوت میان پیچ و مهره های جلویی و عقبی، به موارد زیادی بر می گردد که رایج ترین آن ها، تفاوت در شکل محل اتصال آن ها به رینگ می باشد؛ در انواع عقبی، به شکل مخروطی و در مدل های جلویی به شکل تخت و مدور دیده می شوند.

از طرفی، سایز این محصولات با هم تفاوت دارند و به علت پهن بودن رینگ های عقبی نسبت به جلویی، پیچ های به کار رفته در آنان مقداری از لحاظ طولی بزرگ تر می باشد.

اگر موارد ذکر شده در بالا برای نصب مهره ها رعایت نشود، در حرکت خودرو اختلال ایجاد می کند و عواقب خطرناکی را به همراه دارد.

هر دو نوع این پیچ و مهره ها، ضخامت نسبتا یکسانی دارند و از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده اند که توسط کارخانه های متعددی، ساخته و تهیه می شوند تا نیاز های افراد در داخل و خارج کشور به درستی تامین شود.

خرید عمده پیچ و مهره چرخ عقب

خرید عمده پیچ و مهره چرخ عقب در صورتی که قصد خرید پیچ چرخ دیزل به صورت عمده و کلی را داشتید، می توانید به فروشگاه های آنلاین ما در همین سایت مراجعه فرمایید و از آن ها دیدن کنید؛ بعد از انتخاب و تعین مقدار و تعداد محصول، دکمه ی ثبت را فشار دهید تا به سبد کالایتان افزوده گردد و در اسرع وقت، درب منزل تحویل تان داده شود.

چنانچه موفق به این امر نشدید، قادر هستید که به صورت بیست و چهار ساعته و شبانه روزی، با همکاران واحد فروش و یا پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

هدف ما کسب رضایتمندی شما دوستان گرامی می باشد پس به ما اعتماد کنید تا مرغوب ترین اجناس را با ارزان ترین قیمت در اختیارتان بگذاریم و معنی واقعی کیفیت را احساس کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *