Rate this post

بوش فنر ساده : تولید کنندگان بوش فنر ساده محصولات خود را به صورت عمده در اختیار فروشگاه ها قرار می دهند و یا از طریق ثبت سفارش برای مشتریان خود ارسال می کنند . و قیمت های مختلفی نسبت به کیفیت آن دارند.برای فلزاتی مانند آلومینیوم ، استیل و مس باید توجه کرد که بوش مورد استفاده از جنس خود فلز باشد تا بهتر چفت شود و از هم باز نشود .

جدیدترین قیمت بوش فنر ساده در بازار

معرفی انواع بوش فنر ماشین

معرفی انواع بوش فنر ماشین

انواع بوش فنر ماشین : بوش های پلاستیکی و بوش های پلی اورتان .

کاربرد بوش های پلاستیکی  : در قسمت های گوناگون خودرو از این نوع بوش استفاده می شود  اما دوام کمی دارد و زود خراب می شود .

کاربرد بوش های پلی اورتان : در قطعات خودرو به دلیل کیفیت و دوام زیاد از این نوع بوش استفاده می شود و کارایی قطعات ماشین را بالا می برد .

 برای جلوگیری از باز شدن مهره ها ، قطعه ای به نام بوش فنر بین پیچ و مهره قرار می دهند و سفت می کنند و این امر سبب این می شود که مهره کاملا سفت شود و دیگر در تکان ، باز نشود . 

بوش های فنری در سایز ها و قطعات گوناگون تولید می شوند و هر کدام دارای کارایی خاص خودش می باشد .

بوش های فنری از مواد اولیه محکم و بادوامی ساخته می شود تا در اثر ضربات و تکان های شدید دچار گسستگی نشود .

نحوه آماده کردن بوش های فنری ماشین:  ابتدا قطر قطعه مورد نظر را اندازه گیری کرده و سپس به وسیله دستگاه های پرسکاری بوش مورد نظر را از فلز مورد نظر ، درست می شود . 

نوع مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت بوش های فنری می بایست از کیفیت مناسبی تهیه شده باشد برای اینکه در اثر فعل و انفعالات دچار خوردگی و شکستگی نشود و کارایی خود را از دست ندهد .

 

خرید عمده بوش فنر ساده از تولید کننده

خرید عمده بوش فنر ساده از تولید کننده

خرید عمده بوش فنر ساده از تولید کننده :  انواع  بوش های فنری ساده در تولیدی ها و کارخانه های ریخته گری و تراشکاری ساخته می شوند و این محصولات به وسیله ثبت سفارش آنلاین بدون واسطه و به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می گیرند .

فروشندگان این محصول برای حذف واسطه ها محصولات خود را با ثبت سفارش و پیش خرید برای سهولت در کار و در تمامی نقاط کشور  در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند . و این محصول را به مقصد مشتریان ارسال می کنند .

تمامی قیمت های بوش فنری ساده تحت تاثیر قیمت مواد اولیه می باشد و کیفیت این محصول به بستگی به جنس مواد اولیه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *