Rate this post

در کشور ایران تولید کننده های بسیاری در زمینه ی تولید پیچ و مهره چرخ ایرانی مشغول به فعالیت هستند. این تولید کننده ها در تلاش اند تا اصل ترین و مرغوب ترین پیچ چرخ خودرو را به بازار فروش و مشتریان عرضه کنند و رضایت آنان را در رابطه با این محصول به دست آورند. این تولید کننده ها به ساخت و تولید انواع پیچ و مهره از جمله شماره پیچ چرخ می پردارند.

تولید کننده پیچ و مهره چرخ ایرانی

مقایسه پیچ و مهره ایرانی و وارداتی

مقایسه پیچ و مهره ایرانی و وارداتی پیچ و مهره از اصلی ترین و مهم ترین اجزاء برای ساخت یک محصول به شمار می رود. با وجود آنکه این محصول اندازه ای بسیار ریز و کوچک دارد، اما نبود آن باعث تولید نشدن یک وسیله مهم و کاربردی می شود. تعداد پیچ و مهره های ایرانی در مقایسه با پیچ و مهره های وارداتی کمتر است. در کشور ما تقریبا 30 درصد از این محصول تولید می شود و مابقی از کور های دیگر وارد می شود. 
پیچ و مهره های ایرانی نسبت به محصولات وارداتی کاربرد بیشتری دارند و تقریبا برای انواع وسایل قابل استفاده هستند. اما نوع وارداتی این محصول بیشتر به صورت تخصصی و پیشرفته ساخته شده و برای محصولات خاص مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر تفاوت های این محصول می توان به کیفیت و مرغوبیت محصولات وارداتی نسبت به محصولات ایرانی اشاره کرد. 
پیچ و مهره های ایرانی پس از ساخت و تولید به مدت 30 ساعت در یک محلول مخصوص قرار می گیرند. پس از این مرحله پیچ ها را در یک مواد گرم و اسیدی قرار می دهند تا اگر دچار آسیب و زنگ زدگی شده، ترمیم شود و آثار زنگ زدگی از بین برود. اما محصولات وارداتی به این شکل ساخته نمی شوند و آن ها را قبل از مرحله ی ساخت درون فسفات قرار می دهند که این باعث زنگ دگی آن ها می شود. 

خرید پیچ و مهره چرخ ایرانی درب کارخانه

خرید پیچ و مهره چرخ ایرانی درب کارخانه خرید پیچ و مهره چرخ ایرانی به روش های مختلفی انجام می شود. یکی از آسان ترین و بهترین روش های خرید این محصول، خرید از درب کارخانه می باشد که باعث شده قیمت آن بسیار ارزان تر و مناسب تر از روش های دیگر مانند خرید از بازار و خرید غیر مستقیم باشد. خرید از درب کارخانه همان خرید مستقیم و بی واسطه است که به دلیل نبود هیچ واسطه ای، هزینه های اضافی حذف شده است. 
بهای فروش پیچ و مهره به پارامترهای مختلفی اعم از: نوسانات بازار، مرغوبیت و کیفیت، برند و مارک، سایز و اندازه، خرید عمده و تکی، نوع کاربرد و مصرف و غیره بستگی دارد. تمام این موارد ذکر شده در کاهش و یا افزایش نرخ این محصول تاثیر مهم و بسزایی دارند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *