Rate this post

به دلیل اینکه کارخانجات تولیدی لقمه چرخ چدنی در تبریز توانسته اند این محصول را در نوع بسیار با کیفیت و مرغوب تولید و به بازار عرضه کنند، صادرات این محصول به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی نیز صورت پذیرفته و آنها توانسته‌اند در بازارهای خارجی نیز جایگاه خاصی بیابند. تولیدی پیچ چرخ و پیچ چرخ لیفتراک نیز در تبریز وجود دارد.

تولیدی لقمه چرخ چدنی در تبریز

مزیت استفاده از لقمه چرخ چدنی

مزیت استفاده از لقمه چرخ چدنی چرخ های چدنی دارای مزایای بسیار زیادی می باشند که در زیر به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم :

این چرخ ها این قابلیت را دارند که علاوه بر اینکه افراد و کالاها را حمل می کنند، این کار را با سرعت بیشتر و همچنین بسیار راحت تر انجام می دهند. همچنین این چرخ ها می توانند بدون اینکه شکستگی پیدا کنند و یا مشکلی برایشان به وجود بیاید، بارهای سنگین را حمل کنند.

از دیگر مزایای چرخ های چدنی این است که این چرخ ها روی سطوح لغزنده و همچنین سطوح شیمیایی به راحتی کار می‌کنند و در حرکت برایشان مشکلی به وجود نمی‌آید.

از چرخ های چدنی در چرخهای فروشگاه که نیاز به تحمل وزن سنگین می باشد، استفاده شده است و این چرخه بدون اینکه مشکلی در حرکت به وجود بیاورد، کار خود را انجام می‌دهند. بنابراین استفاده از چرخ های چدنی در صنایع مختلف موجب تسریع امور شده و با کارکرد راحتی که دارند باعث می شوند که کارها بسیار آسان انجام شود.

مقایسه قیمت لقمه چرخ چدنی و فولادی

مقایسه قیمت لقمه چرخ چدنی و فولادی قیمت لقمه چرخ چدنی و فولادی با همدیگر دارای تفاوت بسیار زیادی می باشند. چراکه آلیاژ چدن و فولاد با یکدیگر بسیار متفاوت هستند و هر یک از این آلیاژها دارای قیمت منحصر به فردی می باشند.

دلیل این تفاوت قیمت ها بسیار واضح است. چراکه آلیاژ چدن نسبت به فولاد گران تر می باشد. در نتیجه قیمت لقمه چرخ تولیدی چدن نیز نسبت لقمه چرخ فولادی بالاتر می‌رود.

به دلیل مزایای بسیار زیادی که لقمه چرخهای چدنی نسبت به نام لقمه چرخ های فولادی دارند، استفاده از چدن جهت تولید این چرخها بسیار رواج پیدا کرده است و در نتیجه تقاضای بسیار زیادی برای این محصول در بازار وجود دارد.

این امر نیز موجب می‌شود تا قیمت این محصول به نسبت بالاتر نیز برود. چرا که همیشه اصل بازار بر این بوده که کالایی که تقاضای بالاتری دارد ،کالایی است که محبوب می باشد و این محبوبیت موجب بالاتر رفتن قیمت کالا می گردد.

البته این تفاوت قیمت به قدری است که چنانچه قصد تهیه لقمه چرخ دارید پیشنهاد میکنیم نوع چدنی آن را خریداری کنید. چراکه در دراز مدت برای شما سودآوری به دنبال خواهد داشت. زیرا این محصول به دلیل مقاومت بالایی که از خود در برابر شکستگی و بار زیاد نشان می دهد، موجب می شود که عمر محصول بالا باشد و قیمتی که جهت خرید آن پرداخت شده است در استفاده طولانی مدت جبران خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *