Rate this post

پیچ و مهره هایی که در چرخ کامیون و بسیاری از ماشین های سنگین استفاده می شود، باعث حرکت روان تر و بهتر چرخ ها می گردد. همچنین صدای تولیدی از چرخ ها را به حداقل می رساند و از جدا شدن چرخ و حوادث احتمالی جلوگیری می کند‌. این پیچ و مهره ها در سایز های مختلف و به شکل های گوناگونی تولید می شوند. در ادامه به مشخصات پیچ و مهره چرخ اصلی کامیون و یکی از توزیع کنندگان معتبر در این حوزه خواهیم پرداخت.

توزیع کنندگان پیچ و مهره چرخ اصلی کامیون

پیچ و مهره چرخ ولوو چه ویژگی دارد؟

پیچ و مهره چرخ ولوو چه ویژگی دارد؟ انواع پیچ و مهره چرخ، از لحاظ شکل هندسی به شرح زیر می باشد:

  • مخروطی
  • پیچ چرخ دیزل عقب و جلو
  • توپی
  • تخت
  • استوانه ای
  • لبه دار
  • مدور
  • هزار خار

این محصولات از آلیاژ های فولاد ساخته می شوند، که در برابر ساییده شدن و همچنین زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند.

معمولا در ماشین های حمل بار مثل کامیون، برای پیچ های عقبی، از مهره هایی که پهن تر هستند استفاده می کنند. این مهره ها فشار بیشتری را نسبت به نوع استوانه ای تحمل می کنند.

پیچ و مهره ولوو، در واقع یکی از قطعات پر کاربرد در زیر و بند سازی ولو است و به منظور اتصال های رولیک، متصل کردن کفشک ها به زنجیر و اتصال هایی از این قبیل استفاده می شود.

پیچ و مهره ولوو به دو صورت در بازار یافت می شود:

  1. ساده
  2. واشر دار

معمولا این پیچ و مهره ها را طی یک فرآیند فسفاته، با آلیاژی سیاه رنگ می پوشانند، که باعث افزایش مقاومت آن ها می شود و در نهایت رنگ محصول سیاه خواهد بود.

خرید بدون واسطه پیچ و مهره چرخ اصلی کامیون

خرید بدون واسطه پیچ و مهره چرخ اصلی کامیون این شرکت یکی از توزیع کنندگان بزرگ پیچ و مهره ی ماشین های سنگین است و در این حوزه بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

برای خرید پیچ و مهره کامیون، ولوو، ساجی، ایسوزو، نیسان دیزل، مینی بوس، فاو، فوکس، ۹۱۱، کوگل، آمیکو، هوو، اسکانیا، بنز ۴۵۷، BPW، SAF، تریلی، FH، ده تن، بنز، مایلر، فورهاف، خاور، آتکو، آکتروس، دورس خاروسط و ایویکو با بهترین قیمت و بدون واسطه، کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

در تمام ماشین ها، تمام وزن ماشین بر روی چرخ ها قرار دارد. در خودرو های حمل بار، فشاری که به چرخ ها وارد می شود، به مراتب بیشتر می باشد. پیچ و مهره چرخ، در واقع اتصال دهنده ی چرخ به محور ها و رینگ ماشین است و تمام فشار ها را تحمل می کند.

پس استفاده از پیچ و مهره چرخ های مرغوب و متناسب با نوع خودرو، بسیار ضروری می باشد. همچنین تعویض به موقع آن ها، می تواند به کارکرد بهتر ماشین و جلوگیری از بروز حوادث کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *