Rate this post

میل قامه فنر نقش اساسی در سیستم تعلیق خودرو دارد. در این سیستم وظیفه فنر این است که وزن اتاقی را که روی سیستم قرار دارد، تحمل نماید تا ضرباتی را که خودرو در هنگام حرکت در خیابان دریافت می کند، دفع نماید و مانع اختلال در آسایش سرنشینان خودرو شود. این مرکز توزیع کننده انواع میل قامه فنر جلو اتومبیل در کشور می باشد.

توزیع انواع میل قامه فنر جلو و عقب

شرح عملکرد و کاربرد میل قامه فنر

شرح عملکرد و کاربرد میل قامه فنر هنگام انتخاب یک میل قامه فنر برای یک برنامه خاص، ضروری است که درک اساسی از کارکرد ها و اصطلاحات مورد استفاده داشته باشید. در اصل، میل قامه فنر همان فنر کویل مکانیکی است: وسیله ای برای ذخیره انرژی. با این وجود، یک  میل قامه فنر به جای استفاده از مواد فشار دهنده چشمه سیم پیچ، انرژی را با فشرده سازی در داخل ذخیره می کند.

با فشار دادن میله به لوله، گاز موجود فشرده می شود و فشار را افزایش می دهد. پیستون متصل به میله اجازه می دهد تا جریان گاز در سراسر پیستون جریان یابد و وسیله کنترل فشار جریان گاز را به دلیل فشار و میله فراهم می کند.

میل قامه فنر شامل چندین مؤلفه است که هر یک از آنها برای عملکرد ایمن و موفق این مؤلفه ضروری است. 

لوله  میل قامه فنر شامل کربن یا استیل ضد زنگ و مناسب برای فشارهای بالا است. سطح داخلی استحکام کششی لوله برای ماندگاری فنر و عملکرد فشار پشتی بسیار مهم است.

در کمک فنرهای روغنی، ممکن است وقتی روغن با سرعت از سوراخ ها عبور می کند، هوا بگیرد و کف کند. برای از بین بردن این مشکل، درون محفظه سیلندر معمولاً گاز نیتروژن فشرده وارد می کنند. این گاز معمولاً در کیسه لاستیکی قرار می گیرد تا با روغن ترکیب نشود.

قیمت فروش درب کارخانه میل قامه فنر جلو

قیمت فروش درب کارخانه میل قامه فنر جلو میل قامه فنر یکی از اصلی ترین ابزار هایی می باشد که در هر خودرویی از آن استفاده می شود. این محصول دارای اهمیت بسیار زیادی در انواع خودرو می باشد. قیمت این محصول در جلوی درب کارخانه با قیمت آن در مغازه ها متفاوت می باشد. ما همچنین می توانیم شما را کمک کنیم بتوانید انواع لوازم دستک و مندل ماشین سنگین را با قیمت مناسبی خریداری نمایید.

در این جا امکانی فراهم آمده است که تمامی مشتری ها بتوانند این کالا را بدون واسطه خریداری کنند. خرید بدون واسطه میل قامه فنر جلو و لوازم دستک مندل سبب شده تا قیمت فروش این کالا حداقل میزان ممکن باشد. از آن جایی که کمک فنر یکی از قسمت های مهم در هر اتومبیلی می باشد، خرید میل قامه فنر اهمیت زیادی دارد. در این شرکت می توانید این کالا را با قیمت درب کارخانه خریداری نمایید.





بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *