Rate this post

در سال های اخیر، قطعات ماشین های سنگین جز اقلام وارداتی بوده اند، اما امروزه ایران، تامین کننده لقمه چرخ عقب با کیفیت، پیچ چرخ دیزل، پیچ چرخ لیفتراک و قطعات اینچنینی در سراسر آسیا می باشد. این محصولات توسط برترین تولید کنندگان ایرانی تولید و توزیع می گردد و طیف وسیعی از مشتریان ایران را به خود جذب کرده است و می توان گفت میزان واردات را به حداقل رسانده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تامین کننده لقمه چرخ عقب با کیفیت

تفاوت میان لقمه چرخ عقب و جلو

تفاوت میان لقمه چرخ عقب و جلو حال شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که لقمه چرخ عقب و جلو چه فرقی دارند؟ آیا می توان فرقی بین آن ها قائل شد؟ اگر.متفاوت هستند، علت تفاوت آن ها در چیست؟ ما در این بخش به تمامی سوال های شما پاسخ خواهیم داد.

از اصلی ترین تفاوت میان لقمه چرخ عقب و جلو را می توان در سایز آن ها دانست. سایز این قطعه با توجه به چرخ جلو و عقب متفاوت است و معمولا در ماشین های سنگین قطعه پشتی بزرگتر از قطعه جلویی می باشد.

از دیگر تفاوت آن ها، از لحاظ جنس می باشد. جنس قطعه پشتی محکم تر از قطعات جلویی می باشد. معمولا لقمه چرخ عقب از جنس چودن خیلی محکم می باشد و لقمه چرخ جلو از جنس آلومینیوم است.

از اختلاف دیگر آن دو می توان به نحوه نصب آن ها اشاره کرد. نحوه نصب لقمه چرخ پشت سخت تر از چرخ جلو می باشد و نیاز به مهارت خاص و حرفه ای دارد.

به آخرین اختلاف آن ها به عمر مفیدشان می توان اشاره کرد. لقمه چرخ پشت به خاطر نوع ساخت و جنسش، بسیار مقاوم تر می باشد و سال های ممتد برای شما کارایی مفید خواهد داشت.

قیمت فروش عمده لقمه چرخ عقب در کارخانه

قیمت فروش عمده لقمه چرخ عقب در کارخانه امروزه کار خرید و فروش بسیار راحت شده است و برای بدست آوردن دقیق قیمت ها فقط کافیست به سایت فروش مراجعه کنید که خرید و فروش قطعات خودرو هم از این موضوع مستثنا نمی باشد.

برای کسب قیمت فروش عمده لقمه چرخ عقب در کارخانه، باید به سایت فروش آنلاین آن مراجعه کنید و از قیمت ها مطلع شوید.

این مرکز کاملا به روز رسانی شده است و آخرین قیمت ها درون سایت ثبت خواهد شد. عواملی همچون برند، کیفیت، سایز و شرایط اقتصادی جامعه می تواند به طور مستقیم و غیر مستقیم در قیمت ها تاثیر گذار باشد.

البته قابل به ذکر است که محصولات عمده از قیمت ارزان تری نسبت به تک برخوردارند و این مرکز نسبت به سایر مراکز خرید قیمت هایش بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *