Rate this post

عرضه انواع پیچ و مهره چرخ سوناتا با بهترین قیمت توسط این مرکز فروش موجب شده است که افراد بسیاری که در سراسر کشور به فروش انواع لوازم یدکی خودرو سوناتا مشغول می باشند خرید خود را از این نمایندگی انجام دهند.

بهترین قیمت پیچ و مهره چرخ سوناتا

تفاوت پیچ و مهره سواری و دیزل

تفاوت پیچ و مهره سواری و دیزل از تفاوت های عمده پیچ و مهره سواری و خودرو دیزل می توان به شیارهای مارپیچ که بر دور این پیچ ها می باشد اشاره کرد. ضمن این که در خودروهای دیزلی شیار پیچ ها سخت تر و مقاوم تر هستند و اغلب به صورت مثلث و نیم دایره روی سطح ایجاد شده‌ اند. از دیگر تفاوت آن ها می‌توان به مقدار مقاومت این محصولات اشاره کرد، معمولاً در خودروهای سبک از پیچ های با حرکات خطی کمتر استفاده می شود اما در خودروهای دیزلی و سنگین باید انواع پیچ و مهره محکم تر و دارای شیارهای بیش تری باشد.

همچنین لازم است بدانید که جنس این محصولات با یکدیگر متفاوت هستند. معمولاً پر مصرف ترین آن ها از جنس فولاد است به دلیل این که فولادها دارای کربن کم و متوسط می باشند که این خاصیت می‌ تواند موجب زنگ نزدن این محصولات در طی مرور زمان گردد. یکی از مهمترین نکاتی که باید به هنگام خرید انواع مختلف این اتصالات دقت کنید نوع و جنس مواد اولیه آن ها می باشد که می تواند در کیفیت آن ها تاثیر بسزایی بگذارد. البته بر روی قیمت این نوع پیچ جنس آن نیز تاثیر گذار می باشد. معمولاً پیچ چرخ دیزل فولادی قیمت بیشتری به نسبت پیچ چرخ اسپرت دارد.

امروزه شرکت های تولیدی در داخل کشور نیز با تولید این گونه قطعات توانسته اند سود بالایی را کسب نمایند. علاوه بر فروش آن ها در بازار داخلی در بازارهای خارجی نیز این پیچ و مهره ها مشتریان بسیاری دارند.

توزیع کننده پیچ و مهره چرخ سوناتا به قیمت رقابتی

توزیع کننده پیچ و مهره چرخ سوناتا به قیمت رقابتی به دلیل رقابتی که در بین توزیع کنندگان پیچ و مهره چرخ سوناتا در کشور به وجود آمده است بیش تر این افراد سعی می کنند انواع مختلف پیچ و مهره ها را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب به مشتریان عرضه کنند. البته لازم است بدانید این مرکز با عرضه انواع مختلف پیچ و مهره چرخ سوناتا به صورت عمده برای افرادی که آن ها را خریداری نمایند تخفیفاتی در نظر گرفته اند و همین امر  موجب فروش بیش تر این نمایندگی شده است.

ضمن این که این مرکز به عنوان توزیع کننده این پیچ و مهره های به صورت اصلی و به قیمت درب کارخانه در کشور شناخته می‌ شود که بیش تر فروشندگان لوازم یدکی نیز به این مرکز مراجعه می کنند تا محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *