Rate this post

با توجه به تجربه صنعت غنی ما، ما  بوش برنجی گرافیتی با کیفیت عالی را ارائه می دهیم که برای موارد مختلف استفاده می شود. این بوش با رعایت استانداردهای بین المللی کیفیت، ساخته شده است و دقیقاً با استفاده از جدیدترین فناوری و مواد اولیه آزمایش شده با کیفیت طراحی شده است. ما این محصول را با توجه به نیازهای خاص مشتریان، در مشخصات مختلف ارائه می دهیم.

مرکز پخش بوش برنجی گرافیتی

راهنمای خرید انواع بوش خودرو

راهنمای خرید انواع بوش خودرو در هر کجا که مفصل در سیستم تعلیق وجود داشته باشد، بوش برنجی بر روی ماشین خود پیدا خواهید کرد. آنها حرکت بین دو قسمت جامد را کوسن می کنند و به جذب شوک ها و لرزش کمک می کنند. این باعث کاهش سر و صدای ناشی از ناهمواری های جاده می شود و باعث می شود یک سواری نرم تر انجام شود. انواع مختلفی از بوش های مختلف در سیستم تعلیق وجود دارد، برخی از آنها که معمولاً تعویض می شوند بوش های بازوی Wishbone و کنترل، اتصالات ضد غلتک نوار ، بوش ضد میلگرد و بوش و کمک فنر هستند.

بوش های تعلیق به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند سازگاری سواری را به حالت تعلیق درآورند. این فلکس داخلی می تواند به ویژگی های خاصی مانند فرمان چرخشی منفعل کمک کند.
 
این بوش ها معمولاً از برنج ساخته می شوند. اینها اغلب به عنوان بوش فلزی شناخته می شوند. این بوش ها در بین رانندگان مشتاق محبوب هستند زیرا می توانند مزایای استفاده از آن را داشته باشند. بوشهای اطراف اتومبیل خود را پیدا کنید. از میله های ضد رول گرفته تا بازوهای کنترل فرمان، اتصالات توپ و حتی اتصالات مخصوص دمپرها و برجهای تعلیق. با گذشت زمان و با مسافت پیموده شده، این قطعات فرسوده می شوند. هنگامی که بوش ها می پوسند، بازی اضافی (حرکت ناخواسته) مشهود خواهد بود.

بوش های ضد رول معمولاً بوش های برنجی جایگزین هستند. زیرا میله های ضد رول به طور مداوم در حال پیچیدن هستند. بیشتر مکانیک ها باید توان جایگزینی این موارد را داشته باشند. بوش ضد رول D bushto بوش ها می توانند از یک مدل به مدل دیگر متفاوت باشند و در میله ضد رول چندین مدل مختلف وجود دارد. ساده ترین مدل آنهایی است که بین میله ضد رول و اتومبیل وجود دارد، که اغلب به آن بوش “D” گفته می شود (همانطور که مانند حرف D شکل دارند).
این معمولاً مورد از بین بردن دو پیچ، گیره کردن یک گیره U شکل در اطراف بوش و سپس جازدن کردن آن از نوار ضد رول است. این بوش ها معمولاً تقسیم می شوند، بنابراین می توانید بدون خارج کردن کل میله ضد رول از ماشین، آنها را جدا کنید.

قیمت فروش عمده بوش برنجی گرافیتی

قیمت فروش عمده بوش برنجی گرافیتی مجموعه ما اقدام به فروش بوش برنجی گرافیتی با بهترین کیفیت نموده است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت فروش بوش برنجی و یا ثبت سفارش و خرید این محصول با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *