2.7/5 - (3 امتیاز)

بوش برنجی چاکدار را می توانید از مرکز عرضه بوش برنجی چاکدار در تبریز با نازل ترین قیمت و همچنین کیفیت بالا نسبت به قیمت آن به آسانی خرید کنید.این بوش ها دارای پایداری بالا و کارایی و کاربرد زیاد هستند.

مرکز عرضه بوش برنجی چاکدار در تبریز

معرفی انواع بوش های خودرو

معرفی انواع بوش های خودرو بوش ها با قطر داخلی، قطر خارجی و همچنین طول های مختلف بر اساس استاندارد و طبق نیاز مشتری ها تولید می شوند ‌.

ابعاد بوش ها بر اساس موارد زیر طراحی می‌شود :

  1. تعداد دور گردش شفت
  2. نیروی ویژه وارده
  3. طول عمر بوش
  4. چگونگی لغزش شفت درون بوش
  5. مواد مناسب

از ویژگی های این محصول می توان به موارد پایین اشاره کرد :

  • پایداری و دوام در مدت طولانی
  • استفاده از آلیاژ بسیار با کیفیت در ساخت آن
  • کارایی و کاربرد زیاد 

انواع بوش های موجود که شما می توانید از آنها استفاده کنید عبارتند از :

  1. بوش سیلندری برای بارهای رادیالی
  2. بوش لبه دار مناسب بارهای آسیکالی 
  3. کروی مناسب کم صدائی و خود محوری

موارد استفاده این بوش ها : خودرو ، ماشین آلات صنعتی ، کشاورزی ، بسته بندی ، ماشینهای اداری ، دستگاه های طبی ، وسایل خانگی ، انواع الکترو موتور و پمپ .

هدف استفاده از بوش ها کم صدا کردن و حذف سر و صدا در هنگام حرکت ، حذف لرزش و تحمل کردن مقداری از ضربه های وارد شده است . بوش های فسفر برنز گرافیتی که خود روانکار هستند امروزه کاربرد های زیادی در صنایع مختلف پیدا کرده اند .

وجود داشتن تکه های گرافیت در قسمت بدنه بوش ها باعث شده تا خاصیت خود روانکاری داشته باشند ، در قطعات درگیر سایش را کاهش داده و در نهایت موجب طول عمر تجهیزات شود .

بوش بلبرینگ و یا همان بوش چاکت قطعه ای است که معمولا با حرف H نشان داده می شود و از این قطعه زمانی استفاده می کنیم که قصد داریم یک بلبرینگ رولبرینگ مخروطی را بر روی یک شفت استوانه ای شکل نصب کنیم که این عمل به راحتی با استفاده از بوش بلبرینگ امکان پذیر است .

قیمت خرید بوش برنجی چاکدار از تولیدی

قیمت خرید بوش برنجی چاکدار از تولیدی مجموعه ی ما با حذف واسطه ها و فروشی مستقیم خریدی مطمئن را برای شما امکان پذیر کرده است .شما می توانید برای اطلاع از قیمت خرید بوش های برنجی با اندازه های مختلف به سایت ما مراجعه کنید ویا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. ازجمله قطعاتی که به طور معمول نیاز به عوض کردن ندارد بوش سیلندر است . اما در بعضی مواقع مثل روغنکاری نکردن مناسب موتور ، خنک کاری ما مناسب ، خراب شدن یاتاقان ها و عوامل دیگر ، بوش ها ممکن است آسیب ببینند و خراب شوند و نیاز به تعویض کردن پیدا کنند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *