پیچ و مهره محور فوکس

سفارش خرید پیچ و مهره محور فوکس:۰۹۱۵۱۰۷۶۸۸۷


5/5 - (4 امتیاز)

مراکز عرضه پیچ و مهره محور فوکس بیشترین فعالیت های خود را در زمینه عرضه مستقیم و اینترنتی این محصولات به انجام می رسانند و این یکی از مهمترین دلایلی است که امروزه این محصولات در حجم های بسیار بیشتری به فروش می ‌رسند. پیچ و مهره‌ های محور فوکس به کمک بهترین آلیاژ ها و مواد اولیه تولید می ‌شوند و از ویژگی ‌ها و مشخصات منحصر به فردی برخوردار می باشند.

پیچ چرخ فوکس
تماس برای خرید پیچ چرخ فوکس:۰۹۱۵۱۰۷۶۸۸۷

اطلاعاتی درباره پیچ و مهره فوکس

پیچ چرخ ماشین فوکس یک محور آلمانی می‌باشد که در ایران قابل مونتاژ است .سایز پیچ چرخ محور فوکس :۸۰*۱٫۵*۲۲ می‌باشد که دارای یک مهره واشردار با دنده یک و نیم و آچار ۳۲ به آن متصل می‌شود .محور فوکس جز محورهای پرطرفداری می‌باشد که تک لاستیک هم هستند.

مزیت ‌های استفاده از پیچ چرخ فوکس بسیار زیاد است و به همین دلیل کارایی آنها در قیاس با دیگر نمونه ها گسترده تر می باشد. به صورت خلاصه می ‌توان مهمترین مزیت های قابل استفاده از پیچ و مهره های فوکس را در موارد زیر بیان کرد:

  • این محصولات در راستای استفاده از فولاد ضد زنگ دارای بیشترین مقاومت کششی هستند.
  • این نوع پیچ هاجزء؛پیچ های با کیفیت هستند که با گرید ۱۰٫۹ و آلیاژ mo40 تولید می شوند.
  • این محصولات در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم تر از دیگر پیچ ها می باشند.
  • این پیچ و مهره ها مقاومت بینظیری  در برابر کشش و بریدن دارند.

در پی این ویژگی ها و مزایای مصرفی بازرگانی فولاد یدک انواع پیچ و مهره چرخ که در صنایع خودرو سازی مصرف دارند  را با کیفیت عالی و ضمانت یکساله ارائه می دهد.

پخش کلی پیچ و مهره محور فوکس

پیچ چرخ فوکس
استعلام قیمت پیچ و مهره فوکس:۰۹۱۵۱۰۷۶۸۸۷

پخش پیچ و مهره محور فوکس توسط تولید کنندگان از طریق فرایند های اینترنتی و مستقیم انجام می‌ پذیرد و این فعالیت جزو مهم‌ترین خدماتی است که تولید کنندگان در این زمینه انجام می ‌دهند زیرا در فرایند های پخش کلی و مستقیم قیمت‌ های مناسب‌تری برای معرفی این محصولات در نظر گرفته می‌ شود و بر مبنای همین امر متقاضیان به راحتی می ‌توانند نسبت به تهیه این محصولات اقدام نماید.

پیچ و مهره محور فوکس دارای کاربرد های بسیار زیادی در وسایل نقلیه  سنگین از جمله کامیون ها می باشند.از این رو بازار پخش آنها در قیاس با دیگر نمونه‌ ها گستردگی بسیار بیشتری دارد و معمولاً تولید کنندگان از بهترین آلیاژ ها و تجهیزات برای طراحی این محصولات استفاده می نمایند و آنها را در بهترین کیفیت ها ارائه می دهند.

ابعاد و اندازه پیچ و مهره محور فوکس

ابعاد و اندازه پیچ و مهره محور فوکس مانند سایر ابعاد و اندازه های مختلف در پیچ های چرخ جلو و عقب دارای سایز های مختلفی می باشد که باید حتماً مناسب با بخش مورد نظر به کار برود.

چرا که عدم استفاده از سایز و ابعاد مناسب می‌تواند بسیار برای چرخ خودرو آسیب زا باشد.

برای استعلام قیمت ابعاد مختلف وثبت سفارش نیز میتوانید از طریق شماره۰۹۱۵۱۰۷۶۸۸۷ تماس گرفته به محصول مورد نظر را سفارش دهیم امکان ارسال بار به سراسر کشور از طریق همین شماره امکان پذیر می باشد.

پیچ و مهره محور فوکس

چرا قیمت پیچ چرخ محور فوکس در هر یک از فروشگاه ها متغیر است?

از آنجایی که پیچ های چرخ اورجینال از کیفیت بالاتری برخوردارند؛ لذا قیمت بیشتری هم خواهند داشت.

در همین راستا پیچ چرخ فیک و تقلبی که در بازار وجود دارد قیمت پایین تری نسبت به قیمت پیچ و مهره محور فوکس دارند.

اگر در خصوص آشنایی با پیچ های چرخ و اورجینال سوالی دارید می توانید از خدمات مشاوره رایگان مجموعه فولادیدک بهره ببرید و درخصوص پیچ های با کیفیت راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

ضمن اینکه استفاده از پیچ های با کیفیت می تواند طول عمر تمامی بخش هایی را که با پیچ درگیر است را افزایش دهد و طبق معمول اهمیت کیفیت صرفه جویی در هزینه ها مد نظر قرار بگیرد.

چرا در زمان خرید پیچ و مهره محور فوکس باید کیفیت آن را ارزیابی کنیم؟

همانطور که می‌دانید کیفیت محصول نقش اساسی در سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های محصول از جمله پیچ و مهره محور فوکس دارد.

از آنجایی که وسایل نقلیه سنگین بار های زیادی را تحمل می‌کند و یا در طول دوره های مختلف مورد بررسی و چک کردن قرار می گیرند؛ باید باز و بسته شوند؛ هرچه کیفیت پیچ ها بهتر باشد در باز و بسته کردن آن ها کمتر دچار سختی خواهید شد.

فاکتورهای و پارامترهای مختلفی در کیفیت پیچ تأثیرگذارند.

از جمله:

  • آلیاژ به کار رفته در پیچ و مهره
  • ابعاد و اندازه پیچ
  • گرید پیچ و..

.که در مورد هر یک از این ها در بخش‌های بعدی به آن اشاره مستقیمی خواهیم داشت.

علت استفاده از آلیاژ فولاد mo۴۰ در پیچ و مهره محور فوکس چیست?

بهتر است بدانید اگر بخواهید وسایل نقلیه سنگین از طول عمر بالایی برخوردار باشند باید کلیه قطعات به کار رفته در آنها از کیفیت مطلوب و بالایی برخوردار باشند .

از جمله کیفیت قطعات به کار رفته در پیچ و مهره محور فوکس میتوان به آلیاژ فولاد ‏mo۴۰ اشاره کرد

فولاد mo۴۰ علاوه بر اینکه از مقاومت بالایی برخوردار است دارای استحکام و مقاومت کششی می باشد.

همچنین آلیاژ به کار رفته در پیچ و مهره مهره چرخ فوکس ضد زنگ می باشد.

گرید پیچ چرخ فوکس

همیشه گرید ۱۰.۹ در بین تمامی گرید ها از آپشن‌های بلقوه برخوردار بوده است.

شما می توانید از این گرید پیچ با اطمینان خاطر استفاده کنید.

اگر به آلیاژهای به کار رفته در پیچ آشنایی داشته باشید خواهید دانست که در پیچ و مهره های چرخ فوق با گرید ۱۰.۹ از فولاد با درصد کربن متوسط استفاده شده است که ازمقاومت بالایی برخوردار می باشد.

طول گام پیچ های چرخ فوکس از ی۱٫۵ میلیمتر تشکیل شده است و دارای یک کهره واشردار با همین گام ۱٫۵ روی آن قرار می گیرد.

در پیچ و مهره های گرید ۱۰.۹ از ۱۰۴۰ مگاپاسکال به مقاومت خستگی ۹۴۰ برخوردار است.

بر روی این پیچ ها مهره هایی با کلاس ۱۰ یا بالاتر از ۱۰ بسته می شود.

ضمانت نامه پیچ چرخ فوکس

ضمانتنامه‌های پیچ‌های چرخ فوکس تضمین کننده عملکرد بهینه پیچ‌ها می‌باشند. با توجه به مفاد درون ضمانت‌نامه خریداران می‌توانند برگه گارانتی که همراه با محصول خریداری شده در کارتون‌ها قرار دارد را در صورت نیاز به استفاده از گارانتی حتماً همراه خود داشته باشند .

مجموعه فولاد یدک با توجه به حمایت حقوق مصرف کننده؛ ارائه دهنده کارت‌های گارانتی جهت ضمانت محصول نموده است که شما می‌توانید با خرید محصولات از گارانتی آنها نیز بهره‌مند باشید. در واقع در صورت وجود هرگونه نقص یا خرابی مشتری می‌تواند پیچ‌ها را برگرداند و به جای آن یک پیچ سالم تحویل بگیرد.

ضمانت و گارانتی‌های معتبر در واقع جهت اطمینان خاطر مشتریان از کیفیت و استاندارد پیچ‌ها می‌باشد.چرا که در صورت وجود هرگونه مشکل می‌توانند اقدام به تعویض آن نمایند .گاهی ممکن است پیچ‌های چرخ با کیفیت نباشند و در طول یک مدت کوتاه دچار شکستگی یا خستگی شوند که این می‌تواند روی سلامتی و ایمنی راننده و بار تاثیرگذار باشد.

حتماً در زمان خرید پیچ‌های چرخ نسبت به ضمانتنامه و گارانتی باید از تامین کننده پیچ‌ها شرایط ضمانت و گارانتی را بپرسید چون بررسی شرایط و ضمانت گارانتی پیچ‌ها می‌تواند نسبت به هر برند یا شرکت متفاوت باشد.

هم اکنون شما می‌توانید در بازرگانی فولاد یدک بزرگترین تامین کننده انواع پیچ چرخ وسایل نقلیه سنگین تماس بگیرید و از شرایط ضمانت و گارانتی پیچ‌های چرخ استعلام لازم را داشته باشید.

شماره تماس ۰۹۱۵۱۰۷۶۸۸۷

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *